Ευστροφία και "ελεύθερη" λειτουργία έως τις ψηλές στροφές
Ισχυρός και αποδοτικός ακόμη και πάνω από τις 6.000 σ.α.λ., ο κινητήρας του FR-V τιμά το όνομα και τη φήμη του κατασκευαστή του.
Ο κινητήρας με τον οποίο εφοδιάζεται το FR-V είναι ο γνωστός των 1,7 λίτρων με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής και τεχνολογία VTEC. To εν λόγω μοτέρ είναι πολύ ισχυρό (απέδωσε 130 ίππους στο δυναμόμετρο), εύστροφο και αρκετά ελαστικό ειδικά από το επίπεδο των 2.000 σ.α.λ. και πάνω.
Η λειτουργία του είναι αποδοτική και σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής ακόμη και πάνω από τις 6.000 σ.α.λ. (η μέγιστη ισχύς αποδίδεται άλλωστε περίπου στις 6.300 σ.α.λ.) ενώ σε μια τέτοια περίπτωση ο ήχος είναι αρκετά αισθητός και θυμίζει αρκετά σε χροιά αυτόν που έχουμε συνηθίσει σε πιο ισχυρά μοτέρ του Ιάπωνα κατασκευαστή.
Το χειροκίνητο κιβώτιο διαθέτει πέντε σχετικά κοντές σχέσεις οι οποίες ευνοούν τη λειτουργία του μηχανικού συνόλου και εξυπηρετούν τις ανάγκες για σβέλτες μετακινήσεις και ταχεία προσπεράσματα. Από την άλλη πλευρά οι κοντές σχέσεις συνεπάγονται ότι με επιλεγμένη την πέμπτη και ταχύτητα 120 χλμ/ώρα οι ρυθμοί λειτουργίας διατηρούνται σε υψηλά επίπεδα (λίγο κάτω από τις 4.000 σ.α.λ.) και ο θόρυβος σε ένα ταξίδι είναι πολύ αισθητός ενώ και η κατανάλωση καυσίμου είναι πιο υψηλή.