ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  31/3/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31/3/2005
Test mtx
Με βασικό προσόν την άνεση στο δρόμο
Είναι σαφές από τα πρώτα χιλιόμετρα που διανύει ο οδηγός με το Albea ότι το αυτοκίνητο είναι σχεδιασμένο με πρωταρχικό σκοπό να παρέχει υψηλού επιπέδου άνεση. Οι ανωμαλίες των δρόμων και οι λακκούβες σπάνια θα ενοχλήσουν τους επιβάτες οι οποίοι επιπλέον απολαμβάνουν και την καλή ποιότητα κύλισης. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης έχει φυσικά ως αποτέλεσμα την εμφάνιση κλίσεων στις στροφές οι οποίες όμως δεν προβληματίζουν τον οδηγό. Στον εμπρός άξονα έχουν τοποθετηθεί γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης, αμορτισέρ και ελατήρια ενώ εξίσου "κλασική" είναι και η διάταξη στο πίσω μέρος όπου υπάρχει ημιάκαμπτος άξονας με ετερόκεντρα αμορτισέρ και ελατήρια (αντιστρεπτικές δοκοί υπάρχουν και στους δύο άξονες). Κατά την κίνηση σε στροφές η συμπεριφορά δε χαρακτηρίζεται από απρόβλεπτες αντιδράσεις και βασικό γνώρισμά της είναι η εμφάνιση εύκολα ελεγχόμενης υποστροφής. Στον αυτοκινητόδρομο το Albea μπορεί και διατηρεί αρκετά υψηλές ταχύτητες χωρίς να επηρεάζεται σημαντικά από πλευρικούς ανέμους. Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση και πληροφορεί επαρκώς και ακριβώς τον οδηγό για τη θέση των τροχών, όμως προβληματίζει αρχικά με την αργή επαναφορά του. Αποτελεσματικά είναι τα φρένα αν και υστερεί σε αίσθηση το σχετικό πεντάλ. Αξίζει να αναφέρουμε τον ελαφρύ συμπλέκτη ο οποίος έχει μεγάλη διαδρομή.
Στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος δεν προβληματίζουν τον οδηγό.

 
 Fiat Albea 80 (2003-2004)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δοκιμασμένος ο κινητήρας των 1.242 κ.εκ.
Πλούσια "τα ελέη" στον τομέα των χώρων
Με βασικό προσόν την άνεση στο δρόμο