Το μεταχειρισμένο Ford Mondeo του 2001 με κινητήρα 1,8 λίτρων είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο.
Το Mondeo προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, μεγάλους χώρους και εξαιρετική οδική συμπεριφορά.
Όταν το 2001 η Ford λανσάρισε τη 2η γενιά του Mondeo γνώριζε ότι θα άλλαζε τις ισορροπίες στη μεσαία κατηγορία αφού προσέφερε ένα αυτοκίνητο με χώρους άνω του μέσου όρου, εξαιρετική οδική συμπεριφορά, ποιότητα και κόστος ανάλογο μεσαίου αυτοκινήτου με κινητήρα 1,6 λίτρων στην έκδοση του Mondeo με τον κινητήρα των 1,8 λίτρων. ¶λλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι Μοndeo εξακολουθεί να βρίσκεται μέσα στα πρώτα 10 αυτοκίνητα σε πωλήσεις στην κατηγορία του ως καινούργιο. Το Mondeo υιοθετεί την κλασική σχεδίαση για την κατηγορία προσφέροντας τρεις όγκους αρκετά ισορροπημένους, που τους χαρακτηρίζουν οι γωνίες, προσδίδοντας συνολικά στο αμάξωμα αίσθηση δυναμισμού. Στο εσωτερικό η ποιότητα των υλικών αλλά και της συναρμογής είναι πολύ καλή ικανοποιώντας υψηλές απαιτήσεις. Ο σχεδιασμός και συνολικά ο διάκοσμος είναι καλαίσθητος αλλά και πολυτελής ενώ υψηλό είναι και το επίπεδο της εργονομίας. Οι χώροι είναι ένα ακόμα δυνατό σημείο του Mondeo και προσφέρουν αρκετό αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, επαρκές πλάτος στο πίσω κάθισμα που θα φιλοξενήσει σχετικά άνετα ακόμα και τρεις επιβάτες ενώ ο χώρος αποσκευών είτε στην πεντάθυρη είτε στην τετράθυρη έκδοση έχει όγκο 500 λίτρων. Στο δρόμο το μεσαίο αυτοκίνητο της Ford δείχνει την ουσία του χαρακτήρα του. ¶νετο σε κάθε περίπτωση αλλά και δυναμικό ικανοποιεί και τον απαιτητικό οδηγό με την ελκτική και πλευρική του πρόσφυση και τη σταθερότητα σε κάθε ρυθμό κίνησης. Πολύ καλή η αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα. Το πέρασμα του χρόνου Η αξιοπιστία χαρακτηρίζει συνολικά το Mondeo που επισκέπτεται σπάνια το συνεργείο. Όταν όμως το επισκεφθεί, τα πιθανότερα αίτια είναι η πρόωρη φθορά των φρένων, η στεγανότητα της εξάτμισης ενώ έχει παρατηρηθεί -όχι συχνά- και αστοχία στην στήριξη των καθισμάτων. Συν & πλην (+): Χώροι επιβατών - αποσκευών, οδική συμπεριφορά, άνεση ανάρτησης, βασικός εξοπλισμός (-): Συντηρητική σχεδίαση, μικροί εξωτερικοί καθρέφτες Συχνότερα προβλήματα • Πρόωρη φθορά φρένων • Στεγανότητα εξάτμισης • Στήριξη θέσεων