ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2005
Test mtx
Daihatsu Sirion
Παιδί της πόλης
Η οδική συμπεριφορά του Sirion κρίνεται καλή.
Το νέο Sirion φοράει το ευρωπαϊκό του κοστούμι και σας προσκαλεί να το συνοδεύσετε σε μια βόλτα στους δρόμους της πόλης!
Στην πίσω όψη του νέου Sirion ξεχωρίζουν τα όμορφα φωτιστικά σώματα με το διάφανο κάλυμμα.
Η Daihatsu ανέκαθεν εστίαζε την προσοχή της στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων πόλης, τα οποία όμως διέθεταν χώρους ικανούς να μεταφέρουν με άνεση 4 ενήλικους επιβάτες. Το νέο προϊόν της Ιαπωνικής εταιρείας, το Sirion, τηρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις προσφέροντας όμως πλέον στο αγοραστικό κοινό και σχεδίαση που μόνο θετικά σχόλια μπορεί να αποσπάσει. Στόχος των σχεδιαστών της Daihatsu ήταν να προσδώσουν στο νέο δημιούργημά τους μια εικόνα νεανική και σύγχρονη που κατ' επέκταση θα κινούνταν μέσα στα αισθητικά πρότυπα του Ευρωπαίου καταναλωτή. Το εγχείρημα -όπως αποδεικνύει και το αποτέλεσμα- πέτυχε, καθώς η 2η γενιά του Sirion αφήνει στο "ράφι" την παλιά φορεσιά και βάζει -το νέο- και απόλυτα αποδεκτό ευρωπαϊκό της κοστούμι. Οι ευμεγέθεις προφυλακτήρες δένουν αρμονικά με τα έντονα τόξα στους τροχούς και τα όμορφα σχεδιασμένα φωτιστικά σώματα συνθέτοντας μια εικόνα που θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηριστεί και σπορτίφ. Στο ίδιο μήκος κύματος κινείται και ο εσωτερικός διάκοσμος του μοντέλου ο οποίος είναι ευχάριστος αισθητικά -με πολλούς χώρους για μικροαντικείμενα- και προσφέρει στον οδηγό την εργονομία αλλά και την ευχρηστία που απαιτεί η καθημερινή χρήση. Από τεχνικής σκοπιάς υπάρχει μια τεχνολογική καινοτομία, ο αυτο-αναγεννούμενος καταλύτης που διατηρεί την απόδοσή του σταθερή στο πέρασμα του χρόνου. Η δομή της ανάρτησης ακολουθεί τη γνωστή και δοκιμασμένη οδό, με γόνατα ΜακΦέρσον στον εμπρόσθιο άξονα και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Το αποτέλεσμα είναι το μικρό μοντέλο της Ιαπωνικής εταιρείας να προσφέρει καλή άνεση στους επιβάτες που είναι και το ζητούμενο άλλωστε για ένα όχημα που ως επί το πλείστον κινείται στα μεγάλα αστικά κέντρα. Ανοίγοντας το καπό του νέου Sirion θα συναντήσουμε έναν 1.300άρη κινητήρα ο οποίος αν και παράγει υψηλά επίπεδα θορύβου ανταποκρίνεται με αξιώσεις σε κάθε εντολή… και διάθεση του οδηγού. To νέο Sirion είναι διαθέσιμο και με 1.000άρη κινητήρα απόδοσης 70 ίππων, και τιμή που ξεκινά από τα 9.500 ευρώ. Το μοντέλο που είχαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας περιελάμβανε 4 αερόσακους και πλήθος ηλεκτρικών ευκολιών στην τιμή των 11.460 ευρώ (βασική έκδοση 1,3).
Μας άρεσε
Η νεανική εμφάνιση, οι χώροι για μικροαντικείμενα και επιβάτες, το μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων.

Δε μας άρεσε
Η αίσθηση του επιλογέα, ο θόρυβος του κινητήρα, τα μέτρια υλικά κατασκευής στο εσωτερικό

 
 Daihatsu Sirion
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική Συμπεριφορά
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα