ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/4/2005
Test mtx
Παιδί της πόλης
Οδική Συμπεριφορά
Φυσικό του περιβάλλον οι… πόλεις
Το νέο Sirion δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των σύγχρονων καταναλωτών που επιθυμούν ένα άνετο και με μεγάλους χώρους αμάξωμα ούτως ώστε να κινούνται με ευκολία στα μεγάλα αστικά κέντρα. Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση απορροφά τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος δίχως να μεταφέρει στο εσωτερικό μεγάλης έντασης κραδασμούς, ενώ το ελαφρύ τιμόνι διευκολύνει τους γρήγορους ελιγμούς συμβάλλοντας παράλληλα τα μέγιστα σε ένα άνετο παρκάρισμα. Αφήνοντας τα στενά "όρια" της πόλης και βγαίνοντας σε ανοιχτό δρόμο, το 1.300άρι μοτέρ που εφοδιάζει το Sirion δείχνει να είναι ο καλύτερος σύμμαχος του οδηγού αφού έχει την απαραίτητη ισχύ να κινήσει το όχημα σε γοργούς ρυθμούς. Κρίμα όμως που το κιβώτιο ταχυτήτων δεν διαθέτει καλή αίσθηση και κυρίως κοντή κλιμάκωση για να μπορέσει να ακολουθήσει τις επιταγές ή ακόμα καλύτερα τις απαιτήσεις του οδηγού για σπορ οδήγηση. Σε κλειστές διαδρομές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι μεγάλες και οι τάσεις υποστροφής θα κάνουν την εμφάνιση τους -έπειτα από έντονη πίεση- αλλά θα ελεγχθούν άμεσα χάρη στο καλό αλλά ελαφρύ σύστημα διεύθυνσης. Τέλος τα φρένα καταφέρνουν να ακινητοποιήσουν το όχημα εγκαίρως, αν και το ABS δείχνει να "μπαίνει" πιο γρήγορα απ' όσο θα έπρεπε αποδεικνύοντας ότι χρειάζεται χρόνο για να εξοικειωθείς με τη λειτουργία του.
Η μαλακή ανάρτηση προσφέρει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες.

Στο όριο τα περιθώρια πρόσφυσης είναι καλά, αν και οι μεγάλες κλίσεις ίσως φοβίσουν τους επιβάτες στο εσωτερικό.

 
 Daihatsu Sirion
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική Συμπεριφορά
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα