Αν και σύγχρονο σχεδιαστικά, το εσωτερικό του νέου Sirion υστερεί ελαφρώς σε επίπεδο ποιότητας και συναρμολόγησης.
Οι καθαρές και νεανικές γραμμές που χαρακτηρίζουν την εξωτερική εικόνα του οχήματος ακολουθούνται στο σχεδιασμό και του εσωτερικού διακόσμου. Ως αποτέλεσμα η εικόνα που προσφέρεται στον παρατηρητή είναι ευχάριστη και μέσα στα σχεδιαστικά πλαίσια της κατηγορίας. Στην κεντρική κονσόλα η -σε χρώμα αλουμινίου- πλαστική επιφάνεια φιλοξενεί το ηχοσύστημα και τις λειτουργίες του air - condition, ενώ ακριβώς από κάτω διαθέτει δύο ειδικά διαμορφωμένες θήκες για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων. Ο πίνακας οργάνων (σε άσπρο φόντο) είναι ευανάγνωστος, αν και αρχικά θα χρειαστεί μικρή εξοικείωση καθώς η γραμματοσειρά του είναι πυκνά σχεδιασμένη ενώ το στροφόμετρο βρίσκεται σε ξεχωριστή θέση δεξιά του τιμονιού. Όσον αφορά τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό, οι Ιάπωνες προτίμησαν για πολλοστή φορά τη λύση των "σκληρών" τμημάτων τα οποία σίγουρα κινούνται -όσον αφορά την ποιότητά τους- κοντά στον μέσο όρο της κατηγορίας. Μέτριο όμως είναι και το φινίρισμα, το οποίο θα επιθυμούσαμε να ήταν σαφώς πιο προσεγμένο. Τέλος η εργονομία όλων των επιμέρους διακοπτών κρίνεται ικανοποιητική και δεν θα δυσκολέψει τον οδηγό και το συνοδηγό στους διάφορους χειρισμούς.