ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/11/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/11/2005
Test mtx
Χώροι: Μικρές μεταβολές
Για αποσκευές
Μόλις κατά ένα λίτρο αυξήθηκε ο περιεχόμενος όγκος του χώρου αποσκευών (στα 341 λίτρα πλέον). Το σχήμα των τοιχωμάτων είναι καλό ενώ και το κατώφλι δεν έδειξε να είναι πολύ υψηλό. Ωστόσο το άνοιγμα ίσως θεωρηθεί μικρό σε κάποιες περιπτώσεις.

Θέση οδήγησης
Πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης χάρη στη διπλή ρύθμιση του τιμονιού αλλά και το καθ' ύψος ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού. Το κάθισμα παρέχει επίσης πολύ καλή πλευρική στήριξη αλλά είναι αρκετά σκληρό. Οι δύο εμπρός κολόνες ίσως περιορίσουν κάποια στιγμή την ορατότητα του οδηγού αλλά όχι σε αξιοσημείωτο βαθμό.
Για επιβάτες
Σε καλό επίπεδο διατηρήθηκαν οι χώροι για επιβάτες. Περιέργως ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω είναι πιο ικανοποιητικός έναντι του προηγούμενου μοντέλου ενώ καλύτερος είναι και ο (ήδη καλός) ελεύθερος χώρος για τα γόνατα. Τρίτος επιβάτης στο πίσω κάθισμα θα φιλοξενηθεί με κάποιους συμβιβασμούς κυρίως για τα πόδια (λόγω υψηλού τούνελ μετάδοσης) και λιγότερο για τους ώμους.

 
 Seat Leon 1,6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σπονδή στο βωμό του design
Εσωτερικό
Χώροι: Μικρές μεταβολές
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια