Το νέο Civic εφοδιάζεται με βασικό κινητήρα ενός εκκεντροφόρου χωρητικότητας 1,4 λίτρων i-DSI (o δίμπουζος κινητήρας που υπάρχει και στο Jazz), που αποδίδει 83 ίππους. Αυτός ο κινητήρας οριακά επαρκεί για την κίνηση του 1.180 κιλών αμαξώματος, ωστόσο έχει πολιτισμένη λειτουργία και διακρίνεται για τη χαμηλή του κατανάλωση. Ο επίσης μονού εκκεντροφόρου κινητήρας των 1,8 λίτρων -ο οποίος, σύμφωνα με την εταιρεία, θα αποσπάσει το 85% των πωλήσεων του μοντέλου- έχει απόδοση 140 ίππων και εύλογα εξυπηρετεί και πιο σπορτίφ ανάγκες. Ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για τα αποθέματα ισχύος του σε υψηλές στροφές, κάτι που οφείλεται στο σύστημα i-VTEC, που ενσωματώνει και στην, αναλογικά με τον κυβισμό του, χαμηλή κατανάλωση. Κιβώτια Το νέο Civic διατίθεται και στις δύο εκδόσεις κινητήρων με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ, προαιρετικά, μπορεί να εφοδιαστεί και με το νέο αυτοματοποιημένο κιβώτιο της εταιρείας, το i-SHIFT. Tο κιβώτιο αυτό είναι και εκείνο 6τάχυτο, με αυτόματη και σειριακή λειτουργία με δυνατότητα επιλογής σχέσης από το τιμόνι (paddles). H λειτουργία του είναι ομαλή, ενώ η εναλλαγή των σχέσεων γίνεται χρονικά σύντομα, αλλά όχι στα επίπεδα των κιβωτίων με σπορ λειτουργία.