ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/12/2005
Test mtx
All time classic!
Kινητήρας
Βασικό μηχανικό σύνολο πλέον, στην 3η γενιά MX-5, είναι αυτό των 1,8 λίτρων. Αποδίδει, σύμφωνα με το κατασκευαστή, 126 ίππους και 167 Nm ροπής (131 ίππους και 168 Nm στο δυναμόμετρό μας). Νομίζετε ότι, σε σχέση με το προγενέστερο μοτέρ των 1,8 λίτρων (140 ίπποι), είναι υποδεέστερος; Σας πληροφορούμε ότι, "έβγαλε" καλύτερα νούμερα στις μετρήσεις, στις οποίες το υποβάλλαμε (0-100 χλμ./ώρα κτλ.), ενώ και η ροπή του, όπως θα διαπιστώσετε στον παρακάτω πίνακα, είναι 167 Nm (έναντι 168 Nm του προγενέστερου 1.800άρη) στις 4.500 σ.α.λ. (έναντι των 5.000 σ.α.λ. του παλαιού 1.800άρη). Όσον αφορά στο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων, οι κοντές διαδρομές και οι άμεσες αλλαγές παραμένουν τα κύρια χαρακτηριστικά του.

 
 Mazda MX-5 1,8 3ης γενιάς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Οδική συμπεριφορά
Αναρτήσεις
Kινητήρας
Στη γλώσσα… των αριθμών
Συμπέρασμα