ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/12/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/12/2005
Test mtx
All time classic!
Στη γλώσσα… των αριθμών
Πλαίσιο - Ενισχύσεις ασφάλειας: Μπάρες θυρών 1 κιλό, μπάρα πίσω από τα καθίσματα 12,8 κιλά, αισθητήρες βάρους καθίσματος συνοδηγού 2,6 κιλά, ενισχύεις εμπρός κολόνας 5,4 κιλά, πλευρικοί αερόσακοι 2,3 κιλά. Πλαίσιο - Βάρος: Ενίσχυση πλαισίου σε ποσοστό 47%, βάρος πλαισίου 216 κιλά (1,6 κιλά λιγότερο από το παλιό). Μείωση βάρους: Πλαστικό καπάκι κεφαλής - 1,3 κιλά, τοποθέτηση αντλίας υδραυλικού και συμπιεστή κλιματισμού πάνω στον κινητήρα - 2,3 κιλά, ψαλίδια αλουμινίου - 1,5 κιλά, πλαστικοί αυλοί εισαγωγής - 2,4 κιλά, μπλοκ κυλίνδρων από αλουμίνιο - 5,4 κιλά, πίσω μουαγιέ από αλουμίνιο - 1,75 κιλά, πίσω δαγκάνα από αλουμίνιο - 1,5 κιλά.

 
 Mazda MX-5 1,8 3ης γενιάς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Οδική συμπεριφορά
Αναρτήσεις
Kινητήρας
Στη γλώσσα… των αριθμών
Συμπέρασμα