… δεν υπάρχουν πολλές στροφές. Για την ακρίβεια, ίσως δεν υπάρχουν καθόλου στροφές, αλλά μόνο κάποιες απλές καμπές, οι οποίες είχαν ειδική σήμανση, λες και επρόκειτο για σημεία "καρμανιόλες" και, μάλλον, έτσι θα αντιμετωπίζονται από τους ντόπιους. Πλήρη εικόνα για τη δυναμική συμπεριφορά δεν έχουμε λοιπόν, αν και στρίψαμε με αρκετά μεγάλη ταχύτητα σε τέτοιους δρόμους και οι εντυπώσεις ήταν σίγουρα θετικές. Είδαμε επίσης ότι, ακόμη και στην έκδοση Τ5, το επίπεδο άνεσης από την ανάρτηση είναι καλό (παρά το γεγονός ότι, η ανάρτηση είναι λίγο πιο χαμηλή σε σχέση με την κανονικής της μορφή), ενώ και η αίσθηση του τιμονιού ήταν ικανοποιητική. Η ακαμψία του πλαισίου οπωσδήποτε είναι ασύγκριτα καλύτερη σε σχέση με το πρώτης γενιάς C70, αλλά πιο σαφή συμπεράσματα θα έχουμε επί ελληνικού εδάφους. Καλή έδειξε να είναι η απόδοση των φρένων, ακόμη και σε συνθήκες μεγάλης ζέστης, ενώ προσεγμένη είναι η σχεδίαση του οχήματος σε ό,τι αφορά στην κυκλοφορία του αέρα στο εσωτερικό, με ανοικτή την οροφή.