ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/2/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/2/2006
Παρουσίαση
Peugeot 207 vs Renault Clio III
¶ρξεσθε… πυρ!
Το 207 αναμένεται στη χώρα μας μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2006.
Το νέο Peugeot 207 αντικαταστάτης του 206- και το Renault Clio III, πέραν της κοινής καταγωγής, εμφανίζουν και πολλά, όμοια, χαρακτηριστικά: Αμφότερα έχουν ένδοξο παρελθόν και πολλούς "πιστούς" υποστηρικτές σε όλο τον κόσμο. Πλέον όμως, καλούνται να δώσουν μια ξεχωριστή μάχη… Όχι μόνο για τη διατήρηση των κεκτημένων στην κατηγορία, αλλά, πολύ περισσότερο, για το ίματζ τους, ιδίως τώρα όπου, τα δεδομένα, αλλά και τα ποιοτικά status στο segment "B" δε θυμίζουν σετίποτα το παρελθόν.
Κοινά χαρακτηριστικά
Oι 3θυρες και 5θυρες εκδόσεις, του Clio και του 207, δεν εμφανίζουν διαφορές στις διαστάσεις.
• Και τα 2 αυτοκίνητα μπορούν να εφοδιαστούν με έως και 6 αερόσακους
• Και στα 2 μοντέλα αναμένουμε λίαν συντόμως τις coupe - cabrio εκδόσεις τους
Μετωπική… σύγκρουση!
Μεγαλύτερο μήκος αμαξώματος εμφανίζει το 207 (4.030 μ.)
• Μεγαλύτερο πλάτος αμαξώματος εμφανίζει το 207 (1.720 μ.)
• Μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης έχει το Clio (288 λτ.)
• Μεγαλύτερο μεταξόνιο έχει το Clio (2.575 χλστ.)
• Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. (16V) του Clio διαθέτει περισσότερα "άλογα" (101 έναντι 90) και μεγαλύτερα αποθέματα ροπής (136 Nm έναντι 133 Nm) από το αντίστοιχο του 207
• Μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στα 1,4 λτ. εμφανίζει το Clio (183 χλμ./ώρα)
• Πιο οικονομικό, στα ίδια κυβικά, είναι το 207. Απαιτεί 6,4 λτ. καυσίμου, σε μεικτό κύκλο, για τα πρώτα 100 χλμ.
• Το μηχανικό σύνολο των 1,6 λτ. (16V) του Clio έχει περισσότερα "άλογα" (111 έναντι 110) και μεγαλύτερα αποθέματα ροπής (151 Nm έναντι 147 Nm) από το αντίστοιχο του 207
• Μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στα 1,6 λτ. εμφανίζει το 207 (194 χλμ./ώρα)
• Πιο οικονομικό, στα ίδια κυβικά, είναι το Clio. Απαιτεί 6,7 λτ. καυσίμου, σε μεικτό κύκλο, για τα πρώτα 100 χλμ.
Τι νέο φέρνει το 207;
• Μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις
• Πιο ευρύχωρη καμπίνα επιβατών
• Μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης
• Νέα δομή αναρτήσεων
• Νέο πάτωμα (από Citroen C2/C3 και Peugeot 1007)
• Νέους κινητήρες (1,6 λτ. turbo 150 ίππους)
• Πιο ποιοτικό εσωτερικό διάκοσμο
Πότε θα είναι διαθέσιμο;
Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί στο προσεχές Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης, ενώ στη χώρα μας αναμένεται μέσα στο 1ο εξάμηνο του 2006. Όπως γίνεται αντιληπτό, οι τιμές, στις οποίες θα διατίθεται το 207, δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές. Πάντως, το αυτοκίνητο θα εφοδιάζεται με έως και 6 αερόσακους, ABS και ESP και όλες φυσικά τις ηλεκτρικές ευκολίες, ανάλογα πάντα με την έκδοση. Επίσης, όπως υποστηρίζουν στελέχη της γαλλικής εταιρείας, το νέο 207 δε θα δυσκολευτεί να αποσπάσει τη μέγιστη διάκριση των 5 αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.
Τι νέο έφερε το Clio;

• Μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις
• Καλύτερους χώρους για επιβάτες
• Μεγαλύτερο χώρο αποσκευών
• Μαλακά πλαστικά -ανάλογα με την έκδοση- στο ταμπλό
• Καλύτερη οδική συμπεριφορά
• 5 Αστέρια στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP

 
 Peugeot 207 vs Renault Clio III
Renault Clio III
Peugeot 207