Για πολλούς καταναλωτές, η αχίλλειος πτέρνα του 206 ήταν ο εσωτερικός του διάκοσμος. Δίχως φαντασία και με μέτρια υλικά κατασκευής χαλούσε, κατά κάποιο τρόπο, τη συνολικά πολύ καλή εικόνα του αυτοκινήτου. Στο 207, όμως, τα νέα πλαστικά, που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ταμπλό, είναι πλήρως αναβαθμισμένα, διαθέτουν πολύ καλή συναρμολόγηση και δείχνουν εκ πρώτης όψεως ότι, μπορούν να κάνουν τη διαφορά στην κατηγορία.Ο λιτός σχεδιαστικά, αλλά με όλες τις απαραίτητες ενδείξεις, πίνακας οργάνων του 207 ακολουθεί -σε γενικές γραμμές- τη φιλοσοφία άλλων μοντέλων από τη γκάμα της Peugeot.Η κεντρική κονσόλα χωρίζεται σε 2 τμήματα. Στο πάνω μέρος διακρίνεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, ο οποίος περιλαμβάνει όλες τις ενδείξεις που χρειάζεται ο οδηγός, ενώ, ακριβώς από κάτω, βρίσκονται τα χειριστήρια για τις λειτουργίες του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος.
Χώροι
Οι τεχνικοί της Peugeot εκμεταλλεύτηκαν στο έπακρο τις αυξημένες διαστάσεις του αμαξώματος αλλά και το μακρύ μεταξόνιο και μεγιστοποίησαν την καμπίνα των επιβατών, έτσι ώστε 4 ενήλικα άτομα να μην αντιμετωπίσουν το παραμικρό χωροταξικό πρόβλημα. Κατά την άποψή μας, το νέο 207 θα υπερτερεί, έναντι του Clio, στο προσφερόμενο για τους επιβάτες χώρο.
Οι χώροι για τους επιβάτες μπορεί να είναι πολύ καλοί, δεν ισχύει όμως το ίδιο για το χώρο φόρτωσης (270 λτ.), ο οποίος κινείται στο μέσο όρο της κατηγορίας και σίγουρα υστερεί από τον αντίστοιχο του Clio.
Οδική Συμπεριφορά
Το καλό… καλύτερο.Το 206 ήταν από τα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας, που χαιρόσουν να τα οδηγείς. ¶νετο και με αρκετά σπορτίφ στοιχεία, ξεχώρισε από την πρώτη στιγμή που κυκλοφόρησε. Το "DNA" του νέου 207 διαθέτει όλα τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά, με τη λεπτομέρεια όμως ότι, βελτιώνεται παντού, σε σχέση με το 206. Νέο πλαίσιο, αναβαθμισμένη ανάρτηση και μεγαλύτερα μετατρόχια μας δίνουν μια πρώτη γεύση, για το τι μέλλει γενέσθαι στο δρόμο, από το νέο μικρό μοντέλο της Peugeot.