Στην άσφαλτο, το πρώτο στοιχείο που εκτιμά ο οδηγός είναι η λειτουργία της ανάρτησης, η οποία απορροφά με πολύ σωστό τρόπο τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς ωστόσο η ρύθμισή της να είναι ιδιαίτερα μαλακή. Σε δρόμο με στροφές εμφανίζονται κλίσεις, οι οποίες δεν προβληματίζουν, ενώ το τιμόνι παρέχει γενικά καλή πληροφόρηση, με εξαίρεση μια ασάφεια γύρω από το σημείο της ευθείας. Η δε οδική συμπεριφορά είναι ουδέτερη με φυσιολογικές τάσεις υποστροφής, ενώ άψογος σύμμαχος του οδηγού είναι το σύστημα πέδησης. Σε μεγάλο ταξίδι εκτιμώνται ιδιαίτερα η εντυπωσιακά αποδοτική ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης, που επισκιάζουν την εμφάνιση κάποιων αεροδυναμικών θορύβων. Στο χώμα, η αυτόματα ρυθμιζόμενη ροπή -που κατευθύνεται στον κάθε άξονα (έως 50:50)- εξασφαλίζει ασφαλή κίνηση, ειδικά όταν κλειδώνεται η τετρακίνηση, κάτι που γίνεται με μπουτόν στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Η αίσθηση στο χώμα είναι κορυφαία από πλευράς άνεσης, ενώ ο οδηγός μπορεί με ευκολία να απολαύσει ελεγχόμενη πλαγιολίσθηση, απενεργοποιώντας το (έξτρα) ESP. Και σε αυτή την περίπτωση πάντως, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν η ανάρτηση και η γενική αίσθηση του τιμονιού.