Όμορφο και εντυπωσιακό το νέο "μικρό" Peugeot, έχει τις προϋποθέσεις να πρωταγωνιστήσει.
H Peugeot ρίχνει το νέο της βασιλιά, το 207, στη σκακιέρα της μικρής κατηγορίας και η "παρτίδα" ξεκινά από την αρχή.
Στη νευραλγικής σημασίας κατηγορία των μικρών οχημάτων η Peugeot διαθέτει -επιπλέον του 206- και έναν ακόμη παίχτη, το 207. Κάνατε επανάσταση χωρίς εμένα; Ολοένα και περισσότερα μικρά πλέον διαθέτουν αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις με μήκος κοντά ή και άνω των 4,0 μέτρων. Η Peugeot δε μένει έξω από αυτό το πραγματικά στρατηγικό παιχνίδι (διότι όσοι συμμετέχουν διατηρούν και το υπάρχον μικρό τους στην αγορά, ως μια πιο οικονομική λύση) και έτσι λίγους μήνες μετά την έλευση των Renault Clio και Fiat Grande Punto -που έκαναν την αρχή- ρίχνει στην αγορά το 207. Είναι μεγάλο και φαίνεται Δεν είναι όμως μόνο το μέγεθος του 207, το οποίο συγκεντρώνει ενδιαφέρον. Είναι και η όλη φόρμα που υιοθετήθηκε από τους Γάλλους σχεδιαστές, βάσει της οποίας το νέο "μικρό" έχει αποκτήσει μια πολύ πιο αισθητή παρουσία στο δρόμο. Chart-breaker; Πριν από μερικούς μήνες, αναρωτιόμασταν πόσο θα κοστίζει τελικά και αυτός ο εκπρόσωπος της σχολής των "μεγαλομικρών". Στα 13.590 ευρώ ορίστηκε η τιμή για τη βασική έκδοση στα 1,4 λίτρα (90 ίπποι), την οποία και δοκιμάζουμε, ενώ για τα 1,6 λίτρα (110 ίπποι) οι τιμές ξεκινούν από 15.640 ευρώ. Για πολλοστή φορά να θυμίσουμε ότι, η παραγωγή του 206 θα συνεχιστεί κανονικά για πολλά ακόμη χρόνια. Μπορεί λοιπόν το νέο 207 να πρωταγωνιστήσει στα charts των πωλήσεων; Η απάντηση στη συνέχεια. ΣΥΝ & ΠΛΗΝ (+): Eξωτερική σχεδίαση, υλικά ταμπλό, αίσθηση τιμονιού, στήριξη καθίσματος (-): Μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες, με όχι απόλυτα εκμεταλλεύσιμο όμως σχήμα, αισθητό βάρος στο δρόμο, θα μπορούσε να είναι καλύτερη η εκμετάλλευση των εξωτερικών διαστάσεων, φρένα.
Ικανοποιητικός ο 1.400άρης των 90 ίππων
Όλα τα γνωστά και θετικά χαρακτηριστικά του 16βάλβιδου κινητήρα της Peugeot στα 1,4 λίτρα συναντώνται εκ νέου στο 207. Η ευστροφία και η ελαστικότητα από τις μεσαίες στροφές και πάνω είναι δύο από αυτά. Η γενικότερη λειτουργία του είναι αρκετά πολιτισμένη, παρά τον αισθητό θόρυβο, ενώ και οι ανάγκες σε καύσιμο είναι λογικές.
Παθητική ασφάλεια
O επιπλέον εκπρόσωπος της Peugeot στη μικρομεσαία κατηγορία έρχεται στην αγορά, επιδεικνύοντας ένα κορυφαίο επίπεδο παθητικής ασφάλειας. Αυτό προκύπτει και από τη σχετική δοκιμή του ανεξάρτητου φορέα Euro NCAP, ο οποίος αξιολόγησε το όχημα με 5 αστέρια και έδωσε βαθμολογία 35 πόντων. Στο βασικό εξοπλισμό ανήκουν έξι αερόσακοι.