¶νεση Η ανάρτηση έχει αρκετά μαλακή ρύθμιση και καθιστά σχετικά εύκολη υπόθεση τη διέλευση πάνω από συνεχείς οδικές ανωμαλίες (αν και όχι χωρίς κάποιο θόρυβο). Από εκεί και πέρα, ο συνδυασμός καθισμάτων (ικανοποιητικά στα "καθήκοντα" της άνεσης, αλλά και της σπορτίφ στήριξης του σώματος), ηχομόνωσης και εξοπλισμού έχει σίγουρα θετικά αποτελέσματα. Ικανοποιητική είναι και η ποιότητα κύλισης και ίσως μόνο οι σχετικά αισθητοί αεροδυναμικοί θόρυβοι να αποτελούν μια… παραφωνία. Οδική συμπεριφορά Η βασική αντίδραση στο δρόμο και υπό συνθήκες πίεσης είναι η υποστροφή, η οποία ελέγχεται με το σύστημα διεύθυνσης. Αυτό που αντιλαμβάνεται συχνά ο οδηγός είναι η τάση του οχήματος να στρέψει προς το εξωτερικό μέρος της στροφής το πίσω άκρο του αμαξώματος. Ανάλογα με την υφή του δρόμου και το πόσο θα "μείνει" ο οδηγός πάνω στο γκάζι, η τάση αυτή δεν αποκλείεται να εξελιχτεί και σε ελεγχόμενη υπερστροφή. Το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι πάντως είναι αρωγός του οδηγού σε όλες τις περιπτώσεις, έχει αρχικά (π.χ. σε ελιγμό στάθμευσης) ελαφριά, φιλική αίσθηση, η οποία όμως δε διαρκεί πολύ και σύντομα το βολάν βαραίνει και είναι πιο σίγουρο. Ενδεχομένως η πληροφόρηση να μπορούσε να είναι λίγο καλύτερη, αλλά αυτό δεν επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα, το οποίο είναι ότι, όντας αρκετά παιχνιδιάρικο το 207, σε προσκαλεί να συμμετέχεις στη διαδικασία της οδήγησης. Επιδόσεις Με εξαίρεση ίσως την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ/ώρα, οι επιδόσεις του 207 είναι καλές. Το βάρος βέβαια είναι ξεκάθαρα αισθητό (π.χ. σε σχέση με ένα ίδιου κυβισμού 206) σε κάθε μέτρο που διανύει το νέο μοντέλο. Οι επιταχύνσεις εν κινήσει βρίσκονται σε απλώς καλό για την κατηγορία επίπεδο.
Το 207 στρίβει με σιγουριά και ελαφρά υποστροφή, η οποία όμως ελέγχεται από το αρκετά καλό σε αίσθηση τιμόνι.
Στην ευθεία το 207 είναι σταθερό και σίγουρο.
Σοφή η επιλογή της τοποθέτησης ελαστικών 185/65 σε ζάντα διαμέτρου 15 ιντσών, καθώς έτσι ευνοείται το επίπεδο της άνεσης, χωρίς να μετριάζεται η οδική συμπεριφορά.