Διαβάστηκε από 3921αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/7/2006
Σε επίπεδο μηχανικών μερών, το Impreza επιδεικνύει καλό δείκτη αξιοπιστίας
Αν και οι περισσότεροι γνωρίζουν τα Impreza μέσα από τις κορυφαίες εκδόσεις τους (WRX, STi κ.λ.π.), ένα "ταπεινό" 1,6 λίτρων μπορεί να τους προσδώσει την ασφάλεια της τετρακίνησης στις μετακινήσεις τους.
• Κινητήρας: Οι 95 ίπποι του boxer κινητήρα του Impreza δεν αρκούν για να αναδείξουν τα προτερήματα της τετρακίνησης, ωστόσο ικανοποιούν σε οικογενειακούς ρυθμούς κίνησης. • Οδική συμπεριφορά: Η συμμετρική τετρακίνηση, σε συνδυασμό με το χαμηλό κέντρο βάρους του αυτοκινήτου, συντελεί στη διαμόρφωση καλής οδικής συμπεριφοράς, ακόμα και υπό πίεση. Οι κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές δεν ευνοούν τη γρήγορη οδήγηση, ενώ και οι επιδόσεις δεν ενθουσιάζουν. • ¶νεση: Η ανάρτηση παρέχει καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του, μέσω της απορροφητικότητάς του. Τα καθίσματα είναι άνετα. • Ποιότητα: Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή, ενώ σχεδιαστικά το εσωτερικό του Impreza αποπνέει σπορτίφ ατμόσφαιρα. Τα υλικά του ταμπλό θα μπορούσαν να είναι καλύτερης ποιότητας. • Χώροι: Οι χώροι είναι καλοί, αν αναλογιστούμε ότι το Impreza τοποθετείται -από άποψη διαστάσεων- στην κατηγορία των μικρομεσαίων σεντάν. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 374 λίτρων. • Αξιοπιστία: Σε επίπεδο μηχανικών μερών, το Impreza επιδεικνύει καλό δείκτη αξιοπιστίας, εφ' όσον βέβαια μιλάμε για αυτοκίνητα, που δεν έχουν βελτιωθεί και παραμένουν σύμφωνα με τα εργοστασιακά επίπεδα. • Μεταπωλητική αξία: Η μεταπωλητική αξία των Impreza και γενικότερα των αυτοκινήτων Subaru μειώνεται σημαντικά στο πέρασμα του χρόνου. • Value for money: Η τιμή αγοράς των μεταχειρισμένων Impreza είναι καλή σε σχέση με αυτά που προσφέρουν, αν και ο εξοπλισμός είναι λιτός. Συχνότερα προβλήματα • Συχνή φθορά υλικών τριβής • Θόρυβος από τις τσιμούχες σε υψηλές ταχύτητες (λόγω έλλειψης πλαισίου παραθύρων) Συν & πλην (+):Οδική συμπεριφορά, τετρακίνηση, αξιοπιστία (-): Επιδόσεις, Χώροι, Κόστος συντήρησης