ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/10/2006
TEST
An-α-tara-ζοντας τα νερά!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 14443 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/10/2006
Ευχάριστο εκτός δρόμου, σταθερό στην άσφαλτο
Αρκετά ευχάριστο στο χώμα, το Antara "εξασφαλίζει" στον οδηγό του άφθονες στιγμές πλαγιολίσθησης, οποτεδήποτε αυτός το θελήσει.
Στο χώμα
Η πολύ καλή λειτουργία της ανάρτησης του αυτοκινήτου σε εκτός δρόμου διαδρομές με πατημένο χώμα επιτρέπει στον ιδιοκτήτη του Opel Antara την περιήγησή του στα βουνά της ελληνικής υπαίθρου. Σε συνδυασμό μάλιστα με το άκαμπτο πλαίσιο του αυτοκινήτου, αλλά και με τη βοήθεια του επαρκούς σε ακρίβεια τιμονιού, η περιήγηση αυτή μπορεί να εμπεριέχει και ευχάριστες στιγμές παιχνιδίσματος με το πίσω μέρος του γερμανικού SUV. Σε λασπωμένες διαδρομές, η λειτουργία της τετρακίνησης και η εμπλοκή του ESP αυξάνουν τα περιθώρια πρόσφυσης, η απουσία όμως κλειδώματος της τετρακίνησης αποτρέπει την περαιτέρω αναζήτηση άγνωστων διαδρομών. Το στάνταρ σύστημα, τέλος, DCS ευθύνεται για τη διατήρηση σταθερής ταχύτητας του οχήματος κατά την κατάβαση δρόμου με απότομη κλίση, χωρίς ο οδηγός να χρειαστεί να καταφύγει στα φρένα.
Οι υπαρκτές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι μικρές, λόγω της σφιχτής ρύθμισης των αναρτήσεων και δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του Antara.
Στην άσφαλτο
Η οδική συμπεριφορά του Opel Antara στην άσφαλτο χαρακτηρίζεται από την εξαιρετική ποιότητα κύλισης του αυτοκινήτου στον αυτοκινητόδρομο και, αντίστοιχα, από την ουδετερότητά του στις στροφές. Ίσως, σε ακραίες συνθήκες πίεσης και με αρκετή προσπάθεια, εμφανιστεί υποστροφή σε κλειστά κομμάτια, η "αθόρυβη" όμως λειτουργία της τετρακίνησης και το στάνταρ ESP συνεργάζονται άψογα στον άμεσο εκμηδενισμό της. Το σύστημα διεύθυνσης -από την πλευρά του- έχει αρκετά καλή αίσθηση, αδικείται όμως από το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι. Τα φρένα διαθέτουν πολύ καλή αίσθηση και λειτουργία, έδειξαν όμως σημάδια κόπωσης έπειτα από 1-2 απότομα φρεναρίσματα. Στον τομέα της άνεσης, παρά τη σχετικά σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων, το Antara τα καταφέρνει πολύ καλά στις λακκούβες των ελληνικών δρόμων, μη μεταφέροντας -στις περισσότερες των περιπτώσεων- κραδασμούς στο εσωτερικό.
Σύστημα τετρακίνησης
Το Opel Antara ενσωματώνει φυσικά ηλεκτρονικό σύστημα αυτόματης τετρακίνησης και όχι μόνιμη τετρακίνηση. Υπό κανονικές συνθήκες, λοιπόν, το αυτοκίνητο είναι προσθιοκίνητο, οποτεδήποτε όμως χρειαστεί, η ροπή κατανέμεται ηλεκτρομαγνητικά μέσω ενός ηλεκτροϋδραυλικού διαφορικού στον πίσω άξονα, έως και σε αναλογία 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Στην πράξη, η μεταφορά αυτή γίνεται με μια μικρή ... αλλά με αρκετά ομαλό τρόπο. Σε αντίθεση επιπλέον με τον ανταγωνισμό, κλείδωμα της τετρακίνησης δεν προσφέρεται στο Antara.
Καταγωγή
To Opel Antara κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της GM Daewoo στην Κορέα, μαζί με το Chevrolet Captiva (σ.σ. δείτε δοκιμή στο προηγούμενο τεύχος). Υπάρχουν αρκετές διαφορές με το μοντέλο της Chevrolet, αφού πέρα από τη διαφορετική εμφάνιση σε εξωτερικό και -κυρίως- εσωτερικό, το πλαίσιο του Antara έχει ρυθμιστεί στην Ευρώπη από μηχανικούς της Opel, στα κέντρα δοκιμών της GM σε Γερμανία και Βρετανία.

 
 Opel Antara 3,2 V6
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα