Διαβάστηκε από 4346αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/12/2006
Βελτίωση τόσο σε εικόνα, όσο και σε ποιότητα
Η σχεδιαστική φιλοσοφία στο εσωτερικό του CR-V βρίσκεται μέσα στα πλαίσια της Honda, σε καμία περίπτωση όμως δε φτάνει την εκκεντρικότητα αυτής του Civic. Εδώ τα πράγματα είναι πιο συγκρατημένα και σίγουρα πιο προορισμένα προς την εργονομία και την πρακτικότητα, ενώ την παράσταση κλέβουν ο τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα επιλογέας ταχυτήτων, αλλά και το χειρόφρενο με την περίεργη λαβή και τοποθέτηση. Το τριάκτινο τιμόνι φέρνει λίγη από την "αύρα" του Civic, όχι όμως και ο πιο συντηρητικός πίνακας οργάνων, ο οποίος έχει διατηρήσει τις ψηφιακές ενδείξεις για την κατανάλωση καυσίμου, τη θερμοκρασία και το δείκτη βενζίνης. Ποιοτικά, απουσιάζουν τα μαλακά πλαστικά, η συναρμογή όμως και το φινίρισμα των σκληρών πλαστικών του εσωτερικού μας ικανοποίησαν απόλυτα και σίγουρα βρίσκονται σε ένα καλύτερο επίπεδο από αυτά του υπάρχοντος CR-V. Πολύ καλές εντυπώσεις, τέλος, μας άφησαν τα μεγαλύτερα και πιο αναπαυτικά καθίσματα, καθώς και η πολύ καλή περιμετρική ορατότητα.
Μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού, τα δύο ντουλαπάκια για μικροαντικείμενα έχουν χωρητικότητα 3,1 λτ. το πάνω και 6,9 λτ. το κάτω.
Το τμήμα της κεντρικής κονσόλας μεταξύ των εμπρόσθιων καθισμάτων είναι εντελώς ανεξάρτητο και ενσωματώνει αρκετές θήκες για μικρά ή μεγαλύτερα αντικείμενα, καθώς και το ξεχωριστής σχεδίασης χειρόφρενο.
Αρκετά χρήσιμος και εξαιρετικά πρακτικός ο κυρτός καθρέφτης στο εσωτερικό της -τοποθετημένης στην οροφή- θήκης για τα γυαλιά, επιτρέπει την επόπτευση του πίσω τμήματος, χωρίς την περιστροφή της κεφαλής των μπροστινών επιβατών.
Η σχεδίαση μπορεί να μην εντυπωσιάζει, η ποιότητα όμως, όπως και η συναρμογή των υλικών του εσωτερικού του Honda Cr-v, έδειξε να βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα.