Διαβάστηκε από 3016αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/12/2006
Το μεγάλο πλάτος και τα μεγάλα μετατρόχια (περί τα 1.610 χλστ.), καθώς και το -σχεδόν τριών μέτρων- μεταξόνιο εξασφαλίζουν ένα αρχοντικό και σίγουρο πάτημα στο δρόμο για το νέο LS 460. Από εκεί και πέρα, η πνευματική ανάρτηση (στάνταρ), η οποία δίνει στον οδηγό να ρυθμίζει τη σκληρότητα των αμορτισέρ, την απόσταση από το έδαφος κ.λ.π., χαρίζει μια οδική συμπεριφορά ασφαλή στο πισωκίνητο Lexus, ενώ ταυτόχρονα εστιάζει στην άνεση των επιβατών -ακόμη και σε πολύ κακοτράχαλους δρόμους. Το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση διαθέτει μεταβλητή αναλογία στριψίματος των τροχών και, ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης, η από άκρη σε άκρη κίνηση του τιμονιού μπορεί να γίνει με 2,5 στροφές ή έως 3,6 στροφές. Στην πράξη, η πληροφόρηση που λαμβάνει ο οδηγός, είναι ικανοποιητική και το όχημα μπορεί να κινηθεί αρκετά γρήγορα σε δρόμο με στροφές και, φυσικά, στον αυτοκινητόδρομο. Ένα στοιχείο που επίσης "μένει", είναι η ηχομόνωση και η ποιότητα κύλισης του νέου κορυφαίου Lexus.