ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
Test mtx
Θρυλική… συμμετοχή
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 16927 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Τέρμα ο GDI, ζήτω ο MIVEC!
mitsubishi pajero - Στο παλμαρές του έχει σωρία διακρίσεων σε αγώνες. Στα 24 συναπτά έτη, αποτελεί ένα από τα πιο σκληροτράχηλα off road αυτοκίνητα. Υποδεχόμαστε την τέταρτη γενιά του Mitsubishi Pajero, η οποία έχει βελτιωθεί σε όσους τομείς υστερούσε η τρίτη.
 Ως κύριους ανταγωνιστές του το νέο Pajero έχει τα ομοεθνή Nissan Pathfinder και Toyota Land Cruiser.
Ικανός γτα τη κίνηση του νέου Mitsubishi Pajero κρίνεται ο εξακύλινδρος 3,8 λίτρων βενζινοκινητήρας του.
Ο βενζινοκινητήρας του νέου Pajero είναι της οικογένειας MIVEC της Mitsubishi και είναι εξακύλινδρος, διάταξης V, με απόδοση 250 ίππων. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και ως προς τη βύθιση. Ο 6G75 -όπως είναι ο κωδικός του- συνδυάζεται με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για την ελληνική αγορά, ενώ η μικρότερη έκδοση με κινητήρα πετρελαίου θα εισαχθεί με μηχανικό κιβώτιο. Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο κινητήρας του νέου Pajero παρουσιάζει εύρυθμη λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του, με τα αποθέματα ισχύος να είναι ικανά να αντεπεξέλθουν στην κίνηση του 2,2 τόνων αμαξώματος. Οι επιδόσεις είναι καλές αν αναλογιστούμε αυτό το βάρος, ενώ η κατανάλωση είναι αυξημένη αλλα σχετικά καλή για την κατηγορία.

 
 Mitsubishi Pajero 3,8 4ης γενιάς
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας - Επιδόσεις
Οδική συμπεριφορά
Σύστημα 4κίνησης Super Select 4 II
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚO : ΤΟ ΝEΟ PAJERO ΑΠEΝΑΝΤΙ ΣΤΑ NISSAN PATHFINDER 4,0 ΚΑΙ TOYOTA LAND CRUISER 4,0