Διαβάστηκε από 16927αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Τέρμα ο GDI, ζήτω ο MIVEC!
Ικανός γτα τη κίνηση του νέου Mitsubishi Pajero κρίνεται ο εξακύλινδρος 3,8 λίτρων βενζινοκινητήρας του.
Ο βενζινοκινητήρας του νέου Pajero είναι της οικογένειας MIVEC της Mitsubishi και είναι εξακύλινδρος, διάταξης V, με απόδοση 250 ίππων. Διαθέτει μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και ως προς τη βύθιση.
Ο 6G75 -όπως είναι ο κωδικός του- συνδυάζεται με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων για την ελληνική αγορά, ενώ η μικρότερη έκδοση με κινητήρα πετρελαίου θα εισαχθεί με μηχανικό κιβώτιο. Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο κινητήρας του νέου Pajero παρουσιάζει εύρυθμη λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του, με τα αποθέματα ισχύος να είναι ικανά να αντεπεξέλθουν στην κίνηση του 2,2 τόνων αμαξώματος. Οι επιδόσεις είναι καλές αν αναλογιστούμε αυτό το βάρος, ενώ η κατανάλωση είναι αυξημένη αλλα σχετικά καλή για την κατηγορία.