Διαβάστηκε από 16927αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Super επιλογή 4, πράξη δεύτερη…
To σύστημα τετρακίνησης βασίζεται στο αντίστοιχο της προηγούμενης γενιάς, αφού άλλωστε εκείνο εξασφάλιζε τα… δέοντα σε εκτός δρόμου αναζητήσεις. Φυσικά εξελίχθηκε περαιτέρω, έτσι ώστε να μιλάμε για ένα ακόμα καλύτερο σύστημα. Το SS 4 II περιλαμβάνει 4 προγράμματα, τα οποία επιλέγονται από το σχετικό επιλογέα και μπορούν να επιλεχθούν από τον οδηγό, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μικρότερη από 100 χλμ./ώρα.
Πιο συγκεκριμένα, το αρχικά πισωκίνητο (2Η) Pajero μπορεί στη θέση 4Η να μεταφέρει ποσοστό της ροπής και στον εμπρός άξονα (33:67 έως 50:50). Από κει και ύστερα, και ανάλογα με τις συνθήκες σε εκτός δρόμου κομμάτια, το Pajero μπορεί να κλειδώσει το ποσοστό της ροπής στους δύο άξονες (κλείδωμα κεντρικού διαφορικού 4ΗLc) και, αν μιλάμε για πολύ δύσκολες συνθήκες, πρέπει το αυτοκίνητο να σταματήσει και να επιλεχθεί και το τέταρτο πρόγραμμα 4HLLc, που δεν είναι άλλο από την επιλογή υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων. Μέχρι εδώ, το σύστημα τετρακίνησης δε διαφέρει ουσιαστικά από του προηγούμενου Pajero. Αν όμως βρίσκεστε σε ακόμη πιο δύσκολη θέση, το νέο Pajero διαθέτει άλλο ένα στοιχείο, που θα σας βγάλει από όπου και αν κολλήσετε… Είναι η δυνατότητα -μέσω διακόπτη- κλειδώματος και του πίσω διαφορικού, που γίνεται όταν όλα τα άλλα αποτύχουν… Σπάνια δηλαδή…