Διαβάστηκε από 20972αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/3/2007
Η δομή του 207 CC είναι ενισχυμένη σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά του 207, έτσι ώστε να αντεπεξέρχεται το ίδιο θετικά σε περίπτωση σύγκρουσης, παρά την απουσία οροφής. Εκτός από τις ενισχύσεις στο πλαίσιο και στον εξοπλισμό ασφάλειας, το 207 CC έχει μελετηθεί, έτσι ώστε να προσφέρει ασφάλεια και σε περίπτωση ανατροπής. Βασισμένο στο 207, το CC δεν έχει πραγματοποιήσει δοκιμή πρόσκρουσης από τον ανεξάρτητο φορέα Euro NCAP. Ωστόσο θυμίζουμε, ότι το "κλειστό" 207 απέσπασε πέντε αστέρια.
Ο κινητήρας είναι στερεωμένος στην εμπρός γέφυρα, ενώ κάτω από το αμάξωμα συναντάμε τραβέρσες, οι οποίες αποτελούν ένα σταθερό πλαίσιο, που αγκαλιάζει τις πόρτες.
Όπως είναι λογικό, ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε και στην ασφάλεια σε περίπτωση ανατροπής. Για το λόγο αυτό, το 207 CC διαθέτει ενεργά roll-bars, τα οποία είναι τοποθετημένα πίσω από τα προσκέφαλα του πίσω καθίσματος και, μέσω πυροτεχνικού συστήματος, εκτινάσσονται σε 175 msec κατά 200 χλστ. ύψος.
Το 207 CC εξοπλίζεται με 5 αερόσακους από τη βασική έκδοση (μετωπικοί - πλευρικοί - γονάτων οδηγού).
Δομικά, το πλαίσιο του 207 CC έχει ενισχυθεί, σε σχέση με το 207, στην κεντρική σήραγγα, στις εμπρός κολώνες, στα πλευρικά των θυρών, ενώ διαθέτει συνδέσμους ειδικών διαστάσεων.