Διαβάστηκε από 10461αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/4/2007
Γίνεται και καλύτερα
Το πίσω κάθισμα έχει δύο πλήρως ανεξάρτητες θέσεις, αφού ανάμεσά τους υπάρχει κανονική κονσόλα με διάφορους χώρους για μικροαντικείμενα, ποτήρια κ.λ.π. Το επίπεδο των χώρων είναι μέτριο.
Στο πίσω κάθισμα υπάρχουν δύο ανεξάρτητες θέσεις, χωρισμένες από την προέκταση της κεντρικής κονσόλας, η οποία ξεκινά από τη βάση του ταμπλό και φτάνει μέχρι πίσω. Το εσωτερικό πλάτος πίσω είναι μέτριο, κάτι που οφείλεται κυρίως στην καμπύλη γραμμή της πλάτης των καθισμάτων, γεγονός που μειώνει το χώρο για τους ώμους. Από εκεί και πέρα, στενότητα υπάρχει και σε ό,τι αφορά στο χώρο για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Μάλιστα, οι επιβάτες θα επιχειρήσουν να καθίσουν λίγο πιο χαμηλά (πιο βαθιά), για να μην ακουμπά το κεφάλι τους στην οροφή, εξανεμίζοντας έτσι και τον αρκετό ελεύθερο χώρο που υπάρχει για τα γόνατά τους. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό είναι ότι, λόγω του σχήματος της πλάτης αλλά και της προσπάθειας να επιτευχθεί μια πιο άνετη θέση, οι πίσω επιβάτες ίσως καταλήξουν να κάθονται λίγο… λοξά σε σχέση με το διαμήκη άξονα του οχήματος.
Ο χώρος αποσκευών δεν ικανοποιεί τόσο πολύ, καθώς υπάρχουν πολλά χωρίσματα και τοιχώματα και στο εσωτερικό, που περιορίζουν σημαντικά την εκμετάλλευσή του. Οι τιμές που ανακοινώνονται είναι 210 και 350 λίτρα, με ανοικτή και κλειστή την οροφή αντίστοιχα.
Η πλάτη των πίσω θέσεων είναι ενιαία και αναδιπλώνεται, δημιουργώντας έτσι ένα σταθερό και σκληρό δάπεδο για φόρτωση επιπλέον αντικειμένων, όταν δεν υπάρχουν πίσω επιβάτες. Προαιρετικά διατίθεται και τούνελ, ώστε να υπάρχει "επικοινωνία" με το χώρο αποσκευών.