Διαβάστηκε από 10461αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/4/2007
Μοναδική εμπειρία με κλειστό ή ανοικτό top
¶νεση
Από πλευράς άνεσης και σε ό,τι αφορά στη λειτουργία της ανάρτησης, η έκδοση 325i δεν εντυπωσιάζει, καθώς έχει εμφανώς σφικτές ρυθμίσεις τόσο για να παρέχει καλή οδική συμπεριφορά, όσο και για να ελέγξει επαρκώς το αυξημένο βάρος. Πάντως, η διέλευση πάνω από οδικές ανωμαλίες δεν ενοχλεί, τουλάχιστον από πλευράς θορύβου, αφού οι κραδασμοί απορροφώνται αρκετά ήσυχα. Από εκεί κι έπειτα, η ηχομόνωση είναι πολύ υψηλού επιπέδου με κλειστή την οροφή και σχεδόν αγγίζει τα επίπεδα της κουπέ έκδοσης. Λίγοι είναι επίσης οι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Με ανοικτή την οροφή αποδεικνύεται, ότι ο σχεδιασμός της ροής του αέρα είναι πολύ καλός, καθώς ακόμη και χωρίς τον ανεμοθραύστη, οι επιβάτες δε θα ενοχληθούν πολύ. Ευχάριστη θα είναι, δηλαδή, η βόλτα, ακόμη και σε μια χειμωνιάτικη μέρα (με καλό ντύσιμο, ανεβασμένα παράθυρα και κλιματισμό).
Οδική συμπεριφορά
Τυπικά χαρακτηριστικά της BMW σχηματίζουν το προφίλ της ανοικτής Σειράς 3 σε ό,τι αφορά στην οδική συμπεριφορά. Το αυτοκίνητο έχει καθαρό σπορτίφ στιλ, ακόμη και στην πιο χαλαρή βόλτα. Σε αυτό συνηγορούν η αρκετά βαριά αίσθηση του τιμονιού και οι πολύ περιορισμένες κλίσεις στις στροφές. Το βάρος είναι αισθητά αυξημένο προτού δει κανείς τις σχετικές μετρήσεις, αλλά η εξαιρετική κατανομή (47%/53%, εμπρός/πίσω) στους δύο άξονες εκμηδενίζει τις πιθανές αρνητικές επιδράσεις στην οδική συμπεριφορά, παρέχοντας μια αξιοζήλευτη αίσθηση ομοιογένειας. Φυσικά και υπάρχει υπερστροφή όταν ξεπεραστούν τα αρκετά μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης (και όταν το DSC είναι OFF), αλλά το τιμόνι στέκεται απόλυτα στο ύψος των περιστάσεων και παρέχει τάχιστο έλεγχο των αντιδράσεων με την ξυραφένια λειτουργία του (ειδικά στο όχημα της δοκιμής, το οποίο διέθετε και Active Steering με μόλις 1,9 στροφές από άκρη σε άκρη). ¶ψογα είναι και τα φρένα.
Τη στιβαρότητα και την ακαμψία του πλαισίου την αφήσαμε τελευταία ως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο. Η αίσθηση του πλαισίου είναι κατά την άποψή μας ό,τι πιο κοντινό σε ένα κουπέ με σταθερή οροφή. Υπάρχεί ένας ελάχιστος τριγμός από το πίσω και κάτω μέρος της οροφής, ο οποίος απλώς υπενθυμίζει ότι αυτό το όχημα είναι Cοupe-Cabrio, αλλά και πάλι το σύνολο είναι το καλύτερο στο είδος του.
Παρά το αισθητά μεγάλο βάρος της,
η 325i Convertible κινείται με ευελι-
ξία που παραπέμπει στο αντίστοιχο κουπέ.
Η οδήγηση με δυναμικό στιλ βρίσκεται στο DNA και αυτής της BMW. H εμφάνιση της υπερστροφής γίνεται προοδευτικά και δεν προβληματίζει, κυρίως λόγω της εξαιρετικής ομοιογένειας και της κατανομής του βάρους της.