ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/7/2007
TEST
Dodge Nitro 3,7
Πολιορκητικός κριός
Διαβάστηκε από 15098 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Παρ' όλο τον όγκο και το βάρος του, είναι ευχάριστο οδηγικά.
Με το… κτηνώδες εμπρός τμήμα του αμαξώματος και το έμβλημα της κεφαλής κριαριού στη μάσκα, το Nitro μοιάζει σαν να είναι έτοιμο να εκτοπίσει ό,τι βρεθεί στο πέρασμά του.
Τα αμερικανικής καταγωγής αυτοκίνητα φέρνουν συνειρμικά στο νου μοντέλα με μεγάλες διαστάσεις, θηριώδεις κινητήρες και ασυνήθιστη αισθητική. Χαρακτηριστικά στα οποία ανταποκρίνεται πλήρως το νεοεμφανιζόμενο στην ελληνική αγορά εκτός δρόμου όχημα της Dodge, το Nitro.
Θηριώδες εμπρός - λιτό πίσω
Το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του Nitro δεν είναι άλλο από το εντυπωσιακό εμπρός τμήμα του αμαξώματός του με τη μεγάλη κάθετη μετωπική επιφάνεια, την τεράστια τραπεζοειδή μάσκα με το σταυρό και τα μεγάλα φωτιστικά σώματα. Σε όλα αυτά προστίθενται και οι άφθονες δώσεις χρωμίου και έχουμε ένα συνολικό αποτέλεσμα, το οποίο στην κυριολεξία αφήνει με ανοιχτό το στόμα όσους το αντικρίζουν. Από το πλάι εντύπωση προκαλούν τα "φουσκώματα" στους θόλους των τροχών και οι γρίλιες στα φτερά, ενώ πίσω οι σχεδιαστές του Nitro επέλεξαν πιο συντηρητική -έως αδιάφορη- αισθητική.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Επιβλητική σχεδίαση εμπρός, διαθέσιμοι χώροι, εκτός δρόμου ικανότητες, άνεση καθισμάτων, ηχομόνωση
(-): Ποιότητα πλαστικών στο εσωτερικό, αναπηδήσεις από τον πίσω άξονα, κιβώτιο 4 σχέσεων, φαρδύ τούνελ μετάδοσης
Πιο προσιτό από άλλα… θηρία
Τα 37.900 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση SE (41.900 το πιο πλούσιο SXT), θεωρούνται ένα λογικό ποσόν, αφού υπάρχουν μικρότερα -σε διαστάσεις και κινητήρες- SUV με μεγαλύτερη τιμή, ενώ τα πιο μεγάλα 4x4 ξεπερνούν κατά πολύ τα 50.000 ευρώ. Προκειμένου όμως να κρατηθεί το κόστος χαμηλά, δεν έγινε εις βάρος του εξοπλισμού αλλά μέσω πιο οικονομικών επιλογών σε άλλα στοιχεία (με αποδεδειγμένη όμως αξιοπιστία), όπως είναι στην ποιότητα του εσωτερικού και στην τεχνολογία επιμέρους μηχανικών μερών (π.χ. πίσω άκαμπτος άξονα και κινητήρας με 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο).

 
 Dodge Nitro 3,7
Κινητήρας
Νιώθει καλύτερα -όπως και ο οδηγός του- εκτός δρόμου
Εσωτερικό με μέτρια ποιότητα και μεγάλους χώρους