Διαβάστηκε από 15098αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Το μηχανικό σύνολο των 205 ονομαστικών ίππων με τους 6 κυλίνδρους σε σχήμα V και τις 12 βαλβίδες, χαρακτηρίζεται από τη διαθέσιμη ροπή του από τις χαμηλές στροφές και τις καλές επιδόσεις που προσδίδει στο αμάξωμα των 1,9+ τόνων. Το χαρακτηριστικό "γουργουρητό" που παράγει και διαπερνάει διακριτικά το εσωτερικό, αποκτάει πιο άγριο ήχο σε ένα kickdown, αν και ο κινητήρας δεν αρέσκεται στις υψηλές στροφές. Όσον αφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων των 4 σχέσεων μετάδοσης, εμφανίζει καλή σχετικά αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, όμως στην αλλαγή από την 1η στη 2η ταχύτητα, ειδικά στην πλήρη επιτάχυνση, "κλωτσάει". Επιπλέον, ο επιλογέας δεν είναι και ο πιο εύχρηστος (π.χ. για τη συνηθέστερη αλλαγή από το P στο D), ενώ απουσιάζει η σειριακή λειτουργία, όπως γίνεται στα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα με τα πιο εξελιγμένα κιβώτια ταχυτήτων.
Η επιλογή του κλειδώματος της τετρακίνησης γίνεται εύκολα μέσω του περιστρεφόμενου διακόπτη (δίπλα από τον επιλογέα των ταχυτήτων).