Διαβάστηκε από 15098αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Τα σκληρά πλαστικά στο συντηρητικό αισθητικά ταμπλό είναι μέτριας ποιότητας, ενώ δε λείπουν οι ατέλειες στο φινίρισμα.
Όσο επιβλητικό και πομπώδες είναι εξωτερικά το Nitro, τόσο λιτό είναι στο εσωτερικό, το οποίο περιμένει κανείς περισσότερο πολυτελές και σύγχρονο σε κάθε επίπεδο.
Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από το πολύ μικρό του βάθος και τη μέτρια ποιότητα των σκληρών του πλαστικών, η οποία απέχει μακράν από την αντίστοιχη άλλων (ευρωπαϊκών και ιαπωνικών) εκτός δρόμου αυτοκινήτων, με τιμή γύρω στα 40.000 ευρώ. Σχεδιαστικά είναι αρκετά λιτό, ενώ πιο ενδιαφέροντα στοιχεία αποτελούν ο πίνακας οργάνων με τα τρία στρογγυλά στοιχεία και οι κυκλικές χειρολαβές στις πόρτες. Επιπλέον, η διχρωμία στο ταμπλό και στις πόρτες, οι ανοιχτοί χρωματισμοί και οι επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου αναβαθμίζουν το διάκοσμο. Σε επίπεδο εργονομίας δεν υπάρχει κάτι "στραβό", ωστόσο όσον αφορά στη θέση οδήγησης, το κάθισμα είναι ψηλά τοποθετημένο σε σχέση με το τιμόνι (δε ρυθμίζεται σε βάθος), ενώ το φαρδύ κεντρικό τούνελ μειώνει αισθητά το χώρο για τα κάτω άκρα. Εκεί που το Nitro είναι "γενναιόδωρο", είναι στους διαθέσιμους χώρους για τους επιβάτες, οι οποίοι έχουν στη διάθεσή τους άφθονο αέρα για τα κεφάλια και τα πόδια και αρκετό πλάτος. Παράλληλα θα εκτιμηθούν τα φουσκωτά μαλακά καθίσματα (θυμίζουν πολυθρόνες), τα οποία κρατούν ξεκούραστο το σώμα. Αρκετό ωφέλιμο όγκο έχει και ο χώρος αποσκευών με το συρόμενο δάπεδο, που διευκολύνει στη φόρτωση και εκφόρτωση βαριών αντικειμένων.
Οι πίσω επιβάτες έχουν άφθονο χώρο για τα κεφάλια και τα γόνατά τους.
Στο χώρο αποσκευών το δάπεδο είναι συρόμενο και μπορεί να υποστηρίξει βάρος έως 100 κιλών.