Νιώθει καλύτερα -όπως και ο οδηγός του- εκτός δρόμου
Διαβάστηκε από 15098αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/7/2007
Κατά την κίνηση στο χώμα, το εκτός δρόμου Dodge είναι "ισοπεδωτικό", ενώ παρ' όλο τον όγκο και το βάρος του, είναι ευχάριστο οδηγικά.
Οδηγώντας το Nitro, αρχικά χρειάζεται μία εξοικείωση με τον όγκο του αυτοκινήτου, ειδικά στις αστικές μετακινήσεις και κατόπιν με το αργό -στις εντολές του οδηγού- τιμόνι (3,5 στροφές από άκρη σε άκρη). Η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση εμφανίζει αναπηδήσεις από τον πίσω άκαμπτο άξονα, με αποτέλεσμα να προκαλούνται τάσεις πλεύσης στον ανοιχτό δρόμο, όταν το αυτοκίνητο περνάει από διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σε μια διαδρομή με στροφές, ο οδηγός του 4x4 της Dodge είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί την ισχύ του κινητήρα, καθώς οι τροχοί εμφανίζουν καλή πρόσφυση, ενώ σε κάθε πιθανή τάση ολίσθησης επεμβαίνει άμεσα το ESP. Εκεί που το θηριώδες αμερικάνικο εκτός δρόμου αυτοκίνητο θα βρεθεί στο στοιχείο του, είναι εκτός δρόμου. Οι αναρτήσεις καταπίνουν τις περισσότερες ανωμαλίες, ενώ στο τιμόνι δε μεταφέρονται κραδασμοί. Με την απενεργοποίηση του ESP και με πίσω κίνηση στο πατημένο χώμα, το Nitro γίνεται ευχάριστο, ωστόσο και σε αυτή την περίπτωση το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας δεν αφήνει πολλά περιθώρια για "παιχνίδια". Με την επιλογή του "4WD LOCK", το Nitro αποκτά ουδέτερη συμπεριφορά, ενώ είναι σε θέση να σκαρφαλώσει χωρίς πολύ ζόρι σε έντονες εδαφικές ανωμαλίες.
Στον ανοιχτό δρόμο με ταχύτητες γύρω στα 140 χλμ./ώρα το Nitro είναι αρκετά αθόρυβο,
ωστόσο οι αναπηδήσεις της ανάρτησης δεν προδιαθέτουν για πολύ υψηλές ταχύτητες.