Διαβάστηκε από 30902αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Ασφαλές και εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη είναι το νέο Cuore.
Το νέο Daihatsu Cuore έρχεται ως από μηχανής θεός να δώσει τη λύση σε όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο πόλης, το οποίο να συνδυάζει εξαιρετική ευελιξία, ευκολία και ασφάλεια στην οδήγηση, με μεγάλους χώρους επιβατών και δυνατό και οικονομικό κινητήρα.
Η σχεδίαση του αμαξώματος του νέου Cuore είναι νεανική και ελκυστική εμπρός, πίσω όμως το αυτοκίνητο δείχνει τετραγωνισμένο.
Από το 1980, όταν παρουσιάστηκε το πρώτο Cuore, μέχρι και σήμερα, το μίνι αυτοκίνητο της ιαπωνικής φίρμας έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας, της φιλικότητας στη χρήση και της οικονομίας. Τα χαρακτηριστικά αυτά ισχύουν και στη νέα -7η κατά σειρά- γενιά, η οποία επιπλέον προσφέρει υψηλότερη ασφάλεια, ακόμη χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων, περισσότερη ισχύ και πιο ελκυστική σχεδίαση.
Ελκυστικό εμπρός, πιο ουδέτερο πίσω
Σχεδιαστικά, το αμάξωμα του νέου Cuore είναι αρκετά νεανικό, ενώ αυτό που το κάνει να ξεχωρίζει, είναι το χαριτωμένο του "μουτράκι". Χαρακτηριστικά του γνωρίσματα εμπρός αποτελούν το μικρό καμπύλο καπό, τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα και ο μεγάλος αεραγωγός στον προφυλακτήρα, ενώ, από το πλάι, τα νεύρα που διατρέχουν το αμάξωμα, προσθέτουν "κίνηση". Πίσω δείχνει περισσότερο τετραγωνισμένο, με πιο πολύ αισθητικό ενδιαφέρον να παρουσιάζουν τα κάθετα και μακρόστενα φανάρια.
Με έως 7 αερόσακους και ESP
Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στον τομέα της ασφάλειας, αφού το νέο Cuore, εκτός των δύο στάνταρ μετωπικών αερόσακων, μπορεί να εφοδιαστεί επιπλέον με ζεύγη πλευρικών οροφής και αερόσακο για τα γόνατα του οδηγού, με υψηλό όμως κόστος (2.300 ευρώ). Ακόμη, στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς του αμαξώματος (VSC), όμως η τιμή του είναι αυξημένη (1.650 ευρώ).
Μεγάλωσε αλλά παραμένει compact
Το νέο Cuore, το οποίο εξελίχθηκε πάνω σε ένα καινούργιο πλαίσιο, μεγάλωσε συνολικά σε διαστάσεις, ωστόσο παραμένει ένα από τα πιο mini αυτοκίνητα. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος και ύψος του αυξήθηκαν κατά 50 και 30 χλστ. αντίστοιχα και το πλάτος παρέμεινε ίδιο. Επιπλέον, το μεταξόνιο μεγάλωσε κατά 85 χλστ., με σημαντικά οφέλη στους χώρους και στην οδική συμπεριφορά.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): Κατανάλωση, ευελιξία, χώρος για τα γόνατα πίσω, "σπιρτάδα" κινητήρα, αίσθηση τιμονιού, φρένα, μεγάλο άνοιγμα θυρών, ρυθμίσεις πίσω καθίσματος
(-): Τραχύτητα και θόρυβος κινητήρα, πλευρική στήριξη καθισμάτων, χώρος αποσκευών με το κάθισμα πίσω, ελκτική πρόσφυση