Στο δρόμο: Ασφαλές και εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη
Διαβάστηκε από 30902αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Εvτός πόλης
Στις αστικές μετακινήσεις, το νέο Cuore εκπλήσσει ευχάριστα με την άριστη ευελιξία που του εξασφαλίζουν οι περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος και το "κόψιμο" του τιμονιού (κύκλος στροφής 8,4 μ., με ζάντες 13 ιντσών). Σε συνδυασμό με τη ζωηράδα που παρουσιάζει ο κινητήρας στις τρεις πρώτες ταχύτητες, το νέο μίνι της ιαπωνικής φίρμας αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο και εύκολο στην οδήγηση, καθώς επιταχύνει γρήγορα, αλλά φρενάρει και εξίσου γρήγορα. Παράλληλα, η διαδικασία του παρκαρίσματος είναι πραγματικά "παιχνιδάκι", ενώ ο οδηγός θα εκτιμήσει ακόμη την ορατότητα που προσφέρουν οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες. Στον τομέα της άνεσης, η ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση αμβλύνει με επιτυχία τις ανωμαλίες των δρόμων και μόνο στις εγκάρσιες αντιδρά κάπως ξερά.
Εκτός πόλης
Στον ανοιχτό δρόμο, το μακρύ μεταξόνιο λειτουργεί θετικά ως προς τη σταθερότητα του αυτοκινήτου και μόνο όταν υπάρχουν πλευρικοί άνεμοι, υπάρχει μία ευπάθεια λόγω του στενού και ψηλού αμαξώματος. Αεροδυναμικοί θόρυβοι παρατηρούνται κυρίως από τα 120 χλμ./ώρα και άνω, ενώ και ο κινητήρας κάνει έντονη την παρουσία του, όσο αυξάνονται τα χιλιόμετρα. Σε μια διαδρομή με στροφές, ο οδηγός θα εκτιμήσει την αίσθηση και την ακρίβεια του τιμονιού, καθώς και την καλή οδική συμπεριφορά. Σε πιο σβέλτους ρυθμούς, το νέο Cuore έχει την τάση να ανοίγει την πορεία του με προοδευτικό τρόπο, ενώ ο εσωτερικός -ως προς τη στροφή- τροχός ενδέχεται να χάσει στιγμιαία την πρόσφυσή του, χωρίς αυτό να δημιουργεί παρενέργειες. Φαινόμενο το οποίο θεωρητικά θα είναι πιο έντονο στη βασική έκδοση LG, η οποία δε διαθέτει αντιστρεπτική δοκό εμπρός και εφοδιάζεται με τροχούς 13 ιντσών (έναντι 15 ιντσών στην HG).