ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  25/9/2007
TEST
Μικρό και θαυματουργό!
“Μινιμάλ” εσωτερικό, με προσεγμένη ποιότητα
Διαβάστηκε από 30902 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/9/2007
Το ταμπλό του νέου Cuore ξεχωρίζει για τη μοντέρνα του σχεδίαση και την πολύ καλή συναρμολόγηση των ικανοποιητικής ποιότητας σκληρών πλαστικών.
Ο θάλαμος των επιβατών του νέου Cuore κερδίζει τις εντυπώσεις με τη νεανική του αισθητική, ειδικά όσον αφορά στη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας με το τριγωνικό σχήμα. Παράλληλα, την εικόνα αναβαθμίζουν η διχρωμία ανοιχτού γκρι - μαύρου στις πόρτες, το τριάκτινο τιμόνι και ο κομψός πίνακας οργάνων, με τις αναλογικές ενδείξεις και το trip computer (στη βασική έκδοση LG είναι πιο λιτός, λόγω της απουσίας του στροφόμετρου). Τα σκληρά πλαστικά που συναντώνται στο ταμπλό και σε επιμέρους επιφάνειες του εσωτερικού, είναι σκληρά στην υφή, χωρίς όμως να δείχνουν φθηνά, ενώ η συναρμολόγησή τους είναι στιβαρή και το φινίρισμα προσεγμένο για τα δεδομένα της κατηγορίας. Από πλευράς εργονομίας, οι διάφοροι διακόπτες και τα χειριστήρια είναι εύκολα στη χρήση, ωστόσο το ταμπλό δίνει την αίσθηση ότι βρίσκεται σχετικά μακριά από τα χέρια του οδηγού. Ο τελευταίος κάθεται ψηλά, για να έχει καλύτερη ορατότητα ακόμη και με τη ρύθμιση του καθίσματος στην πιο κάτω θέση (στην έκδοση HG), ενώ το ρυθμιζόμενο καθ' ύψος τιμόνι αποτελεί στοιχείο του βασικού εξοπλισμού. Την πρακτικότητα ενισχύουν με τη σειρά τους οι χώροι για μικροαντικείμενα, όπως είναι στη βάση και στο αριστερό τμήμα της κεντρικής κονσόλας, χαμηλά στις πόρτες και δυο ποτηροθήκες εμπρός από τον επιλογέα των ταχυτήτων.
Με τεράστιο χώρο για τα γόνατα
Το πίσω κάθισμα σύρεται κατά το διαμήκη άξονα κατά 225 χλστ. (στις εκδόσεις HG) και εξασφαλίζει 215 λτ. αποθηκευτικού χώρου.
Όσο και αν εξωτερικά δεν του φαίνεται, οι χώροι που προσφέρει το νέο Cuore για τους δύο πίσω κυρίως επιβάτες του είναι αντίστοιχοι μιας λιμουζίνας. Ο αέρας για τα γόνατα πίσω είναι απλά τεράστιος, ενώ το επίπεδο σχεδόν δάπεδο και οι ρυθμίσεις του πίσω καθίσματος (στην έκδοση HG) αυξάνουν ακόμη περισσότερο τις ανέσεις των φιλοξενούμενων. Από τη άλλη πλευρά όμως, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι πολύ μικρός (με το κάθισμα τραβηγμένο πίσω), ενώ το στενό αμάξωμα έχει ανάλογο αντίκτυπο στο εσωτερικό πλάτος.
Ο πίνακας οργάνων στην πιο πλούσια έκδοση HG περιλαμβάνει και στροφόμετρο.

Τα περιστρεφόμενα χειριστήρια του συστήματος αερισμού - θέρμανσης είναι πρακτικά στη χρήση.

Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, με το συρόμενο κάθισμα τραβηγμένο, επαρκεί για τη μεταφορά μόνο ενός σακιδίου.

Ο χώρος για τα γόνατα που έχουν στη διάθεσή τους οι επιβάτες του νέου Cuore, είναι ίδιος με τον αντίστοιχο μιας Mercedes S-Class μήκους 5 μέτρων!

 
 Daihatsu Cuore 1,0 5d
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
“Μινιμάλ” εσωτερικό, με προσεγμένη ποιότητα
“Νευρικός” και οικονομικός κινητήρας
Στο δρόμο: Ασφαλές και εξαιρετικά ευέλικτο στην πόλη