Διαβάστηκε από 13124αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/10/2007
Νέο Seat Altea Freetrack : σύγχρονο τετρακίνητο μοντέλο με πολύ καλούς χώρους, εξαιρετικές επιδόσεις και light εκτός δρόμου δυνατότητες.
Με το νέο Αltea Freetrack, η Seat ρίχνει ένα δυνατό "χαρτί" στην αγορά, κάνοντας αισθητή την παρουσία της στην ιδιαίτερη και απαιτητική κατηγορία των crossover οχημάτων.
Oι άνθρωποι της Seat γνωρίζουν πως είναι πρόβλημα για μία εταιρεία να μην έχει μοντέλα σε όσες περισσότερες κατηγορίες γίνεται. Κι ενώ με τα Altea και Altea XL έγιναν ανταγωνιστικοί στην κατηγορία των MPV, με το Altea Freetrack εμπλουτίζουν την γκάμα τους ακόμη περισσότερο, αποκτώντας έναν αξιόλογο και ικανό εκπρόσωπο στη συνεχώς αναπτυσσόμενη και απαιτητική κατηγορία των crossover. Και λέμε "απαιτητική", γιατί προϋποθέτει μοντέλα που συνδυάζουν χαρίσματα για ασφαλή και άνετη μετακίνηση τόσο στην άσφαλτο, όσο και πέρα από αυτήν. Βασίστηκαν, λοιπόν, στο πάτωμα του Altea XL, για να εξελίξουν ένα σύγχρονο τετρακίνητο μοντέλο με πολύ καλούς χώρους, εξαιρετικές επιδόσεις και light εκτός δρόμου δυνατότητες. Ακριβώς αυτό, δηλαδή, που αναζητούν οι όλο και αυξανόμενοι πελάτες της κατηγορίας των crossover. Ξεχωρίζει από μακριά Η εμφάνιση του Freetrack, αλλά και οι αισθητικές διαφορές του από το Altea XL περιγράφονται από την εκτός δρόμου περιβολή του. Μαύρα πλαστικά προστατευτικά καλύπτουν τα πλαϊνά μαρσπιέ και τα φτερά και "δένουν" με τους ιδίου χρώματος προφυλακτήρες. Ιδιαίτερα στο πίσω άκρο, ο ογκώδης προφυλακτήρας συμπληρώνεται από τις διπλές και χρωμιωμένες απολήξεις της εξάτμισης, με την ασημί προστατευτική βάση να τις περιβάλλει. Το χωμάτινο "κουστούμι" του Freetrack ορίζεται ακόμη καλύτερα από την αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (+40 χλστ. από το Altea XL). Εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, που χαρίζουν την απαραίτητη σπορτίφ εικόνα, που αρμόζει στο μοντέλο της Seat. Το χρώμα του χρήματος... Με πολύ πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, το Freetrack διατίθεται σε μία έκδοση, με μοναδική διαφορά στον κινητήρα. Το τετρακίνητο μοντέλο με το δίλιτρο βενζινοκινητήρα μπορεί να αποκτηθεί με 29.900 ευρώ (ή 30.500 με bluetooth) και το diesel (2,0Τ με 170 ίππους) με 32.500 ευρώ. Σύστημα τετρακίνησης Το νέο Freetrack εφοδιάζεται με υδρο-μηχανικό πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 2ης γενιάς. Σύμφωνα με τη Seat, η τεχνολογία (αισθητήρες και υποβοήθηση) που στηρίζει το εν λόγω σύστημα, είναι πολύ εξελιγμένη. Έτσι, η μέγιστη διαφορά ταχύτητας, που μπορεί να προκύψει μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών, είναι 3 χλμ./ώρα, ενώ ο χρόνος εμπλοκής του πίσω άξονα, όταν το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση και οι μπροστινοί τροχοί σπινιάρουν, δεν ξεπερνά τα 100 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Ανάλογα με τις συνθήκες, η ροπή που μεταφέρεται στον πίσω άξονα μπορεί να φτάσει σε ποσοστό ακόμα και το 50%.