ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/10/2007
TEST
Πρώτο και καλό...
Kινητήρας
Διαβάστηκε από 13124 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/10/2007
Ένας αλλά... λέων!
Το μοναδικό σύνολο βενζίνης του Freetrack είναι της γνωστής υπερτροφοδοτούμενης "οικογενείας" TFSI, με χωρητικότητα 2,0 λίτρων. Η ισχύς του φτάνει στους 200 ονομαστικούς ίππους και η ροπή στα 280 Nm από τις 1.500 έως τις 5.000 σ.α.λ. Με το βάρος να βρίσκεται στα 1.570 κιλά, το εν λόγω μοτέρ κινεί παραπάνω από γρήγορα το Freetrack, επιταχύνοντάς το από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,8 δευτερόλεπτα. Η λειτουργία είναι αρκετά αθόρυβη και γραμμική, με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο να αναδεικνύει και με το παραπάνω τα πλεονεκτήματα του μοτέρ.

 
 Νέο Seat Altea Freetrack
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Oδική συμπεριφορά
Εσωτερικό
Kινητήρας