Διαβάστηκε από 13124αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/10/2007
Οδηγώντας το νέο Seat Altea 4 Freetrack, αντιλαμβάνεται κανείς αμέσως ότι έχει στα χέρια του ένα πολύ καλό αυτοκίνητο. Ικανό να κινηθεί ασφαλώς ακόμη και με σχετικά μεγάλες ταχύτητες σε ασφάλτινα κομμάτια με στροφές. Παρ' όλο που οι κλίσεις του αμαξώματος δεν απουσιάζουν, το Freetrack δεν είναι καθόλου νευρικό στις στροφές, ενώ αν κανείς το παρακάνει, το στάνταρ ESP (που απενεργοποιείται) και η τετρακίνηση διορθώνουν κάθε δύσκολη κατάσταση. Στην εθνική οδό το μοντέλο της Seat ταξιδεύει με χαρακτηριστική άνεση, προσφέροντας εξαιρετικά επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας και πολύ καλή -για τα δεδομένα της κατηγορίας- ποιότητα κύλισης. Ακόμη και σε αστικό περιβάλλον, το Freetrack κινείται χωρίς πρόβλημα. ¶λλωστε, το μήκος του είναι μικρότερο από αυτό ενός μεσαίου οικογενειακού. Το τιμόνι σε όλες τις ταχύτητες έχει πολύ καλή αίσθηση, όπως και ο επιλογέας των ταχυτήτων. Τέλος, η λειτουργία της ανάρτησης φαίνεται υποδειγματική, καθώς ενισχύει το δυναμικό χαρακτήρα του μοντέλου, διατηρώντας σε συνάρτηση με τα εξαιρετικά καθίσματα πολύ καλά επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες. Για πατημένο χώμα Ο συνολικός χαρακτήρας του Freetrack είναι σχεδόν αποκλειστικά ασφάλτινος. Παρ' όλα αυτά, το μοντέλο της ισπανικής φίρμας δύναται να κινηθεί ακόμη και γρήγορα σε πατημένο χώμα, εκμεταλλευόμενο τις δυνατότητες του κινητήρα, αλλά και του αυτόματου συστήματος τετρακίνησης που διαθέτει. Με πολύδισκο συμπλέκτη Haldex 2ης γενιάς, οι πίσω τροχοί εμπλέκονται πολύ άμεσα.. Όταν τελειώσει και το πατημένο χώμα, το Freetrack τα βρίσκει λίγο… σκούρα, μεταφέροντας αμέσως στον οδηγό την "επιθυμία" του να επιστρέψει σε ασφάλτινο περιβάλλον. Αυτό οφείλεται κυρίως στις μικρές, για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, γωνίες προσέγγισης και διαφυγής, στην όχι πολύ μεγάλη απόσταση από το έδαφος, στα ασφάλτινα ελαστικά με τα οποία διατίθεται αλλά και στην απουσία κεντρικού διαφορικού που κλειδώνει.