Διαβάστηκε από 19300αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
Ως αυθεντικό Subaru, το νέο WRX STi παρουσιάζει ξεχωριστά σπορ οδική συμπεριφορά. Η ανάρτηση -αντίθετα με το παρελθόν- δεν κουράζει με την απόσβεσή της, παρά τη σφιχτή της ρύθμιση. Τα όρια της πρόσφυσης είναι αυξημένα, ωστόσο αν ο οδηγός επιδιώξει, "σπάνε" πιο εύκολα. Οποιαδήποτε τάση υποστροφής σε ολισθηρό οδόστρωμα είναι περιορισμένη (ανάλογα με τη θέση του DCCD) και διορθώνεται εύκολα, με το πίσω μέρος να επεμβαίνει ουσιαστικά, αφού η μεταφορά της ροπής είναι πάντα μεγαλύτερη στον πίσω άξονα. Όλα αυτά με το VDC απενεργοποιημένο, ενώ με εκείνο στη θέση Traction (μερική απεμπλοκή), το SΤi παρουσιάζεται πιο φιλικό και δεν απαιτεί αγωνιστικές γνώσεις για να κινηθεί γρήγορα και εντυπωσιακά. Oι επιδόσεις φρεναρίσματος είναι και σε αυτό το STi, από τις κορυφαίες.
Στοχεύει σε περισσότερο κοινό και άρα έπρεπε να είναι πιο φιλικό για το μέσο οδηγό. Τα καταφέρνει, εξασφαλίζοντας παράλληλα στους παραδοσιακούς αγοραστές του ονόματός του την ξεχωριστή οδική συμπεριφορά που το χαρακτηρίζει.