ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/1/2008
TEST
Όταν η Subaru έχει κέφια…
Multi Mode DCCD και SI-Drive
Διαβάστηκε από 19300 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/1/2008
To νέο Impreza WRX SΤi εφοδιάζεται -όπως και ο προκάτοχός του- με το ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό (DCCD), το οποίο ωστόσο διευρύνει τη συμμετοχή του οδηγού, προσφέροντάς του δύο επιπλέον επιλογές. Έτσι, εκτός από τη θέση AUTO (αυτόματη κατανομή της ροπής ανάλογα με την πρόσφυση), o οδηγός μπορεί να επιλέξει τη θέση AUTO + (αυξάνει την εμπλοκή του κεντρικού διαφορικού, που χρειάζεται για ολισθηρό οδόστρωμα) ή την AUTO, που μειώνει την εμπλοκή του σε καλό οδόστρωμα. Στη θέση MΑΝUAL, ο οδηγός μπορεί να μεταφέρει κλιμακωτά περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα μέσα από 5 θέσεις, όπως γινόταν και στο παρελθόν.

 
 Νέο Subaru Impreza WRX Sti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Multi Mode DCCD και SI-Drive
Subaru Inteligent Drive
Multi Mode VDC
SΤiμένο για μεγάλα πράγματα