Διαβάστηκε από 5324αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Μοντέλο
Τιμή στην Ελλάδα (ευρώ)
Τιμή στην Ευρώπη (ευρώ)
Ποσο στιαία δια φορά τιμών
Χώρα προέλευ σης τιμής
Δια φορά
εξα μήνου*
Daihatsu Terios 1,5 Special
23.230
18.590
+20%
Γερμανία
+1%
Suzuki Grand Vitara 1,6 3d 6AB, AW, FL
24.990
23.100
+8%
Γερμανία
-
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 3d Titanium
21.540
20.305
+6%
Γερμανία
+6%
Skoda Octavia 5 1,6 FSI Ambiente
19.790
19.380
+2%
Γερμανία
-
Toyota Auris 1,6 3d Trendy
18.710
18.250
+2%
Γερμανία
-1%
Toyota Avensis 1,6
19.200
19.150
0%
Ιταλία
-
Peugeot 207 1,6 3d 120 PS Sport
16.440
16.850
-2%
Γαλλία
-1%
Peugeot 308 1,6 5d 120 PS Premium
20.300
20.700
-2%
Γαλλία
-
Subaru Impreza 1,5 PW
17.900
18.290
-2%
Γερμανία
-
Opel Vectra 1,6 4d Elegance
21.990
23.235
-6%
Γερμανία
-
Ford Mondeo 1,6 5d Trend
21.970
24.000
-9%
Γερμανία
-1%
Suzuki Swift 1,6 Sport
16.200
17.700
-9%
Γερμανία
-
Ford Fiesta 1,6 3d S
15.275
17.160
-12%
Γερμανία
-
Opel Astra GTC 1,6 Sport
19.090
21.330
-12%
Γερμανία
-
*Το ποσοστό αύξησης ή μείωσης της διαφοράς τιμών Ελλάδας - Ευρώπης σε σχέση με την προ εξαμήνου έρευνά μας.
Η αύξηση της τιμής του Ford Focus 1,6 Ti-VCT Titanium στη χώρα μας και, παράλληλα, η μείωσή της στη γερμανική αγορά οδήγησαν σε αύξηση του ποσοστού της επιβάρυνσης του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.
Το Opel Astra GTC 1,6 Sport είναι το αυτοκίνητο που προσφέρεται πιο φθηνά στη χώρα μας, σε σχέση με την Ευρώπη, απ' όλα τα μοντέλα 1.600 κ.εκ. που εξετάζουμε.
ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 1% ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Μείωση του θετικού ποσοστού Η νέα μας έρευνα στις τιμές των αυτοκινήτων σε Ελλάδα και Ευρώπη είχε ως αποτέλεσμα τα 1.600άρια αυτοκίνητα της χώρας μας να είναι, κατά μέσο όρο, λιγότερα φθηνά σε σχέση με την Ευρώπη (1% φθηνότερα πλέον, από 2% πριν). Ο λόγος που συνέβη αυτό, είναι κυρίως ότι το VW Passat 1,6 FSI, το αυτοκίνητο που στην προηγούμενή μας έρευνα ήταν αυτό με την πιο μειωμένη τιμή στη χώρα μας, έφυγε από την κατηγορία, λόγω της αντικατάστασης του 1,6 FSI από το μοτέρ 1,4 TSI (μπορείτε φυσικά να το δείτε στα 1.400άρια).
Όσον αφορά στις αλλαγές των μοντέλων, τη μεγαλύτερη διαφορά συναντούμε στην περίπτωση του Ford Focus 1,6 Ti-VCT 3d Titanium, η τιμή του οποίου αυξήθηκε στην Ελλάδα, ενώ μειώθηκε στη Γερμανία. Έτσι λοιπόν, ενώ στην προηγούμενη έρευνά μας η τιμή του αυτοκινήτου στη χώρα μας βρισκόταν περίπου στα ίδια επίπεδα με αυτή της Γερμανίας, στη σημερινή μας έρευνα, το αυτοκίνητο εμφανίζεται 6% ακριβότερο. Από εκεί και πέρα, μικρές -θετικές- αλλαγές της τάξεως του 1% είχαμε σε τρία μοντέλα, ενώ τις νέες παρουσίες σε σχέση με την προηγούμενή μας έρευνα ορίζουν τα Subaru Impreza 1,5 και το Peugeot 308 1,6.
Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης