Διαβάστηκε από 5324αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/5/2008
Μοντέλο
Τιμή στην Ελλάδα (ευρώ)
Τιμή στην Ευρώπη (ευρώ)
Ποσο στιαία δια φορά τιμών
Χώρα προέλευ σης τιμής
Δια φορά εξα μήνου*
BMW 730 3,0
95.200
66.200
+30%
Γερμανία
-
Porsche Cayenne 4,8 S Tiptronic
95.600
66.610
+30%
Γερμανία
-
Mercedes S 350
101.700
74.018
+27%
Γερμανία
-
BMW X5 4,8i
93.600
69.500
+26%
Γερμανία
-
Porsche Cayman 2,7
66.000
48.879
+26%
Γερμανία
-
BMW Z4 M Coupe
77.650
57.900
+25%
Γερμανία
-
Audi A8 3,2 FSI quattro
88.800
67.800
+24%
Γερμανία
-1%
BMW X3 3,0 si
58.700
44.400
+24%
Γερμανία
-
Audi A3 3,2 quattro Ambition
43.000
33.000
+23%
Γερμανία
-1%
Audi TT Coupe 3,2 quattro
53.500
40.950
+23%
Γερμανία
-
Mercedes ML 500
92.500
71.162
+23%
Γερμανία
-2%
Audi Q7 4,2 FSI
84.900
67.700
+20%
Γερμανία
-1%
VW Golf R32 3d
41.350
33.675
+19%
Γερμανία
+1%
Jeep Cherokee 3,7 Limited
42.900
35.590
+17%
Γερμανία
-
Ford Focus SΤ 3d
28.690
25.500
+11%
Γερμανία
-2%
*Το ποσοστό αύξησης ή μείωσης της διαφοράς τιμών Ελλάδας - Ευρώπης σε σχέση με την προ εξαμήνου έρευνά μας.
Μαζί με την Porsche Cayenne 4,8 S Tiptronic, η εικονιζόμενη BMW 730 3,0 είναι το μοντέλο εκείνο που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ποσοστό επιβάρυνσης στην τιμή του στη χώρα μας, έναντι της Γερμανίας (+30%).
Στη νέα μας έρευνα, το Ford Focus ST μείωσε ακόμη περισσότερο την επιβάρυνσή του στην τιμή της χώρας μας, συνεχίζοντας ν' αποτελεί το μοντέλο με τη μικρότερη επιβάρυνση στην κατηγορία του.
ΚΑΤΑ ΜΕΣΟ ΟΡΟ 25% ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ
Διατήρηση της "ελληνικής" ακρίβειας Για μια ακόμη φορά, λόγω φυσικά του μεγάλου τέλους ταξινόμησης που ισχύει για αυτοκίνητα πάνω από 2.000 κ.εκ. στη χώρα μας, είμαστε σημαντικά ακριβότεροι στα αυτοκίνητα άνω των 2.001 κ.εκ. σε σχέση με τις ευρωπαϊκές αγορές. Έτσι λοιπόν, μετά και τη νέα μας έρευνα, διατηρήθηκε στα ίδια επίπεδα η επιβάρυνση που πληρώνει ο Έλληνας αγοραστής αυτών των αυτοκινήτων (σε αντιπαραβολή με τον Ευρωπαίο), δηλαδή στο +25%.
Γενικά, δεν είχαμε μεγάλες αλλαγές στην επιβάρυνση των μοντέλων μεταξύ των δύο ερευνών μας, αφού στα 6 αυτοκίνητα που υπήρξε αλλαγή του ποσοστού της επιβάρυνσης, αυτό ήταν της τάξεως του +/- 1-2%. Μεταξύ αυτών θα ξεχωρίσουμε κυρίως τη Mercedes ML 500 και το Ford Focus ST, η επιβάρυνση των οποίων στις τιμές τους στη χώρα μας μειώθηκε κατά 2%. Είναι πάντως αξιοσημείωτο το γεγονός, ότι το μέχρι πρότινος μοντέλο με τη μεγαλύτερη επιβάρυνση απ' όλα τα αυτοκίνητα που εξετάσαμε στην έρευνα, το Jeep Grand Cherokee 5,7, έφυγε από τους πίνακες, αφού με τη διάθεση του ανανεωμένου μοντέλου σταμάτησε και η διάθεση των βενζινοκίνητων εκδόσεων στη γερμανική αγορά.
Διαφορές των τιμών αυτοκινήτων μεταξύ Ελλάδας και Ευρώπης