Διαβάστηκε από 3410αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/5/2008
Το σύστημα της τετρακίνησης και των αναρτήσεων προέρχεται από το X-Trail, γεγονός το οποίο λειτουργεί θετικά και ως προς την αξιοπιστία.
Όπως αναφέραμε, το σύστημα τετρακίνησης του Koleos προέρχεται από τη Nissan, η οποία -αν μη τι άλλο- έχει μακροχρόνια παράδοση και τεχνογνωσία στα 4x4. Σε κανονικές συνθήκες, το νέο Crossover της Renault μπορεί να είναι μόνο προσθιοκίνητο (2WD), ενώ ο οδηγός μέσω του σχετικού διακόπτη στη βάση της κεντρικής κονσόλας μπορεί να επιλέξει την αυτόματη μετάδοση της κίνησης (AUTO) ή το «κλείδωμα» της τετρακίνησης (LOCK). Στο AUTO, ανάλογα τις συνθήκες πρόσφυσης, μπορεί να μεταφερθεί έως το 50% της ροπής στον πίσω άξονα, ενώ στο LOCK η αναλογία είναι μόνιμα 50:50. Παράλληλα, το Koleos εφοδιάζεται με το σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill Descent Control), το οποίο σε κατηφόρες με κλίση από 10% και άνω διατηρεί μία σταθερή ταχύτητα έως 7 χλμ./ώρα, χωρίς να γίνεται χρήση του φρένου. Αντίστοιχα, το Hill Start Assist δεν αφήνει το αυτοκίνητο για 3 δλ. να κυλήσει σε μια ανηφόρα με κλίση άνω των 10 μοιρών, βοηθώντας τον οδηγό στο ξεκίνημα. Εκτός δρόμου χαρακτηριστικά Γωνία προσέγγισης: 27 μοίρες Γωνία ράμπας: 21 μοίρες Γωνία διαφυγής: 31 μοίρες Απόσταση από το έδαφος: 206 χλστ.
Μέσω του κεντρικού διακόπτη γίνεται η επιλογή της αυτόματης μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς και το κλείδωμα της τετρακίνησης, ενώ δεξιά υπάρχει αυτός για το σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (HDC).