Διαβάστηκε από 3410αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/5/2008
Σταθερό στην άσφαλτο και αρκετά ικανό στο χώμα
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Koleos στο Μαρόκο, καλύψαμε αρκετά χιλιόμετρα σε άσφαλτο αντίστοιχης -ή και χειρότερης- ποιότητας με την ελληνική, όπως εκτός δρόμου. Εντός ασφάλτου το νέο 4x4 της γαλλικής φίρμας παρουσιάζεται ασφαλές με σίγουρο «πάτημα», χωρίς να δημιουργεί στον οδηγό τάσεις ανασφάλειας, ακόμα και όταν διαπερνά διαδοχικές ανωμαλίες. Στις ευθείες το αμάξωμα του Koleos εμφανίζει πολύ καλή κατευθυντικότητα και λίγους αεροδυναμικούς θορύβους, ενώ εκεί που η πίσω κυρίως ανάρτησή του αντιδρά κάπως «ξερά», είναι στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες. Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση εμφανίζει μία σχετική βελτίωση σε σχέση με άλλα μοντέλα της Renault και βαραίνει όσο αυξάνεται η ταχύτητα κίνησης, αλλά στις στροφές παρέχει μέτρια πληροφόρηση και η επαναφορά του στους ελιγμούς είναι απότομη. Eκτός δρόμου, το νέο Crossover της Renault εκπλήσσει ευχάριστα, αφού δεν προορίζεται μόνο για πατημένο χώμα, όπου είναι σε θέση να κινηθεί σβέλτα και άνετα, ενώ παράλληλα δεν ταλαιπωρεί τον οδηγό του, μεταφέροντας κραδασμούς στο τιμόνι. Η εξελιγμένη τετρακίνηση και οι αυξημένες γωνίες προσέγγισης και διαφυγής του δίνουν τη δυνατότητα να προσπελάσει πιο δύσβατες εδαφικές ανωμαλίες, ωστόσο στα πιο κακοτράχαλα κομμάτια αυτό που ενοχλεί κάπως, είναι ότι ακούγονται χτυπήματα από την ανάρτηση.
Το Koleos είναι ξεκούραστο στην οδήγηση, ενώ στο δρόμο παρουσιάζεται σταθερό και ασφαλές -ανεξαρτήτως διαδρομής.
Οι αυξημένες «γωνίες» του αμαξώματος και η ικανή τετρακίνηση προσφέρουν πολύ καλά χαρακτηριστικά κίνησης, ακόμα και σε δύσβατα σημεία.