Διαβάστηκε από 22399αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/6/2008
Με 95 πραγματικούς ίππους
10 παραπάνω ίππους (95 αντί 85 εργοστασιακούς) απέδωσε στο δυναμόμετρο το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. του νέου Ibiza, ωστόσο στο δρόμο η ισχύς αυτή δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητή. Κάτι που οφείλεται εν μέρει τόσο στη μέτρια απόκριση που έχει το γκάζι στο πάτημα, όσο και στις σχετικά μακριές σχέσεις μετάδοσης. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του περιοδικού στα 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος των 11,7 δλ. είναι πολύ καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο στις ρεπρίζ δεν είναι το ίδιο γρήγορο. Όσον αφορά στην ένταση του θορύβου που φτάνει στο εσωτερικό δεν ενοχλεί σε ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα (3.600 σ.α.λ. περίπου με 5η ταχύτητα) και μόνο όταν το μοτέρ φτάνει και ξεπερνάει τις 5.000 σ.α.λ. ακούγεται αισθητά, ενώ παράλληλα χάνει την ισχύ του.
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. με τους 95 ίππους στο δυναμόμετρο προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις αλλά του λείπει το «νεύρο».