Διαβάστηκε από 22399αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/6/2008
Ουδέτερη οδική συμπεριφορά και συμπαγής αίσθηση
Οδική συμπεριφορά Μεταξύ των πιο σημαντικών θετικών στοιχείων του νέου Ibiza αποτελεί ο τρόπος που «συμπεριφέρεται» στο δρόμο, ο οποίος πλησιάζει τον αντίστοιχο ενός μικρομεσαίου μοντέλου. Γεγονός στο οποίο συμβάλλουν τα μέγιστα το νέο πιο στιβαρό πλαίσιο σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μεταξόνιο. Κατά την κίνηση στους ανοιχτούς δρόμους το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και δεν προκαλεί τάσεις ανασφάλειας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ το μόνο που παρατηρείται είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που προέρχονται από τις εμπρός κολόνες του αμαξώματος. Εξίσου σταθερό παρουσιάζεται και σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί οδηγικά σπορτίφ. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές σε πιο κλειστές στροφές και με σβέλτους ρυθμούς σε λογικό όμως βαθμό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι τροχοί παρουσιάζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μόνο σε γλιστερούς δρόμους με την ανάλογη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού θα ανοίξει λίγο και πάλι ομαλά και προοδευτικά την πορεία του. Αντίστοιχα ουδέτερα συμπεριφέρεται με άτσαλες τιμονιές και άφημα του γκαζιού στην κορυφή της στροφής, αφού το πίσω μέρος του αμαξώματος δύσκολα θα «ξεκολλήσει». Επίσης βελτιωμένο και θετικό ως προς την αίσθηση και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού είναι και το σύστημα διεύθυνσης. Τέλος τα φρένα έχουν καλή αποτελεσματικότητα σε μια απότομη επιβράδυνση, αν και το αντίστοιχο πεντάλ δεν έχει την καλύτερη δυνατή αίσθηση. ¶νεση Συνολικά το αυτοκίνητο προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα ανέσεων στους επιβάτες διατηρώντάς τους ξεκούραστους ύστερα από πολύωρες διαδρομές. Ξεκινώντας από την ανάρτηση, η ρύθμισή της χωρίς να είναι μαλακή, αλλά ούτε και σφιχτή καταφέρνει να φιλτράρει με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ακούγονται χτυπήματα και μόνο μεγάλες λακκούβες θα περάσουν στο εσωτερικό χωρίς όμως «ξερό» τρόπο. Τα εμπρός καθίσματα με τη σειρά τους είναι αναπαυτικά και στηρίζουν καλά το σώμα, ενώ τα πίσω δεν είναι το ίδιο βολικά. Ευελιξία - ορατότητα Βελτιωμένο είναι και στους δύο εν λόγω τομείς το νέο Ibiza, κάνοντας έτσι τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη στις αστικές κυρίως μετακινήσεις. Τα μεγαλύτερα παράθυρα προσφέρουν καλύτερη ορατότητα και περισσότερη παράλληλα φωτεινότητα στο εσωτερικό, έναντι του κάπως κλειστοφοβικού προγενέστερου μοντέλου. Παράλληλα, οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν ευρύ οπτικό πεδίο, ενώ σύμφωνα με την Seat o κύκλος στροφής από τοίχο σε τοίχο είναι 10,5 μ. (10,6 μ. στο προηγούμενο Ibiza).
Στην ευθεία το νέο Ibiza παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και αποπνέει συμπαγή αίσθηση θυμίζοντας μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
Τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μεταξόνιο σε συνδυασμό με το νέο πιο στιβαρό πλαίσιο προσφέρουν πιο ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ το τιμόνι έχει θετική αίσθηση και αμεσότητα.