Διαβάστηκε από 15988αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Ερχεται τον Οκτώβριο το πεντάθυρο Lancer
Η Mitsubishi προσθέτει στην γκάμα του Lancer -για πρώτη φορά στην ιστορία του- και πεντάθυρη έκδοση,
διευρύνοντας έτσι την γκάμα της και στοχεύοντας ταυτόχρονα ξεκάθαρα στην ευρωπαϊκή αγορά.
Mετά την επέκταση της γκάμας του νέου Lancer και με την κορυφαία του έκδοση (Evolution), η Mitsubishi προχωράει ένα βήμα παραπέρα, μπαίνοντας για τα καλά στο παιχνίδι της ευρωπαϊκής αγοράς με το νέο πεντάθυρο Lancer Sportback. H Μitsubishi θέλει να βάλει το δικό της χρώμα στη συγκεκριμένη αγορά, που σε ποσοστό 75% κατακλύζεται από τέτοιου τύπου αμαξώματα. Έτσι, η οικογένεια Lancer μεγαλώνει και καθίσταται πιο ολοκληρωμένη από ποτέ, προσεγγίζοντας ευρύτερο κοινό. ¶λλο ένα σημαντικό στοιχείο του εκσυγχρονισμού της φίρμας είναι το γεγονός, ότι πλέον στην γκάμα του Lancer θα υπάρχει και μια δυναμική μεν, αλλά πιο νορμάλ έκδοση του Evolution. Το Lancer Ralliart θα διατίθεται και σε σεντάν και σε χάτσμπακ εκδόσεις (Sportsedan Ralliart και Sportback Ralliart) και θα διαχωρίζεται έτσι από το Evolution, που διατίθεται αποκλειστικά σε σεντάν αμάξωμα, όπως ορίζει άλλωστε η ιστορία του. Sport + Hatchback = Sportback
Είναι εμφανές αισθητικά ότι το νέο Lancer Sportback δεν είναι ένα συμβατικό πεντάθυρο αυτοκίνητο, αλλά όπως και το σεντάν (Sportsedan) Lancer, εκφράζει την έντονη σχεδιαστικά δυναμική που υιοθετεί η Mitsubishi. ¶λλωστε τα εγγενή χαρακτηριστικά του πρωτότυπου Concept Sportback έμειναν σχεδόν αναλλοίωτα, με το αποτέλεσμα να δικαιώνει τη Mitsubishi, που επέλεξε ένα εκτός συμβατικότητας hatchback ύφος. Η γνωστή εμπρόσθια τραπεζοειδής μάσκα που γνωρίσαμε και στo Lancer Evolution, με την ονομασία "Jet fight grill" (παραπέμπει σε Jet Fighter), προσδίδει απαράμιλλο σπορτίφ ύφος στο εμπρός μέρος. Το Sportback στα πλαϊνά του μέρη είναι εξίσου δυναμικό με το εμπρός τμήμα, με το έντονο νεύρο να το διαπερνά κατά μήκος και να ανεβαίνει ψηλά στην πίσω κολόνα, ώστε να τονιστεί η σφηνοειδής αισθητική του. Στο ολοκαίνουργιο πίσω μέρος, τα επιμηκυμένα φωτιστικά σώματα αγκαλιάζουν τα πίσω τονισμένα φτερά και έχει τοποθετηθεί και μια μεγάλη αεροτομή στο πάνω μέρος της πόρτας του χώρου αποσκευών, με τη συνολική εντύπωση να είναι καλαίσθητη και εξίσου δυναμική.
Rally + Art = Ralliart
Το Ralliart εμφανισιακά ξεχωρίζει από τους αεραγωγούς του αλουμινένιου καπό και την εφαρμογή μιας μικρής αεροτομής στο πίσω μέρος του σεντάν (αφού στο Sportback υπάρχει η μεγάλη, που εφοδιάζει και τις απλές του εκδόσεις). Οι ανθρακί ζάντες και οι δύο απολήξεις των εξατμίσεων συμπληρώνουν τις διαφορές του με τα υπόλοιπα Sportback, ενώ γενικότερα η σχεδίασή του είναι πιο σπορ από του απλού Sportback, αφού ενσωματώνει στοιχεία τόσο από εκείνα, όσο και από το Evolution.