Διαβάστηκε από 15988αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Το ενεργό κεντρικό διαφορικό του Evolution (ΑCD) βρίσκεται και στο δάπεδο των εκδόσεων Ralliart, ωστόσο η τετρακίνηση είναι πιο απλής μορφής, αφού δε διαθέτει το Active Yaw Control, αλλά και το Sport ABS του πρώτου. Το κεντρικό διαφορικό διαθέτει και εκείνο τρεις επιλογές (μέσω του σχετικού διακόπτη της φωτό), ανάλογα με το δρόμο (για στεγνό, βρεγμένο, χιονισμένο), ενώ η κατανομή της ροπής έχει ως βάση το 50:50 ανά άξονα, επιτυγχάνοντας έτσι την καλύτερη ισορροπία μεταξύ πρόσφυσης και συμπεριφοράς.
Στο εσωτερικό του το Lancer Ralliart τόσο στη Sportsedan, όσο και στη Sportback έκδοση, συνδυάζει στοιχεία του κορυφαίου Evolutiοn, αλλά και των μικρότερων εκδόσεών του. Στα highlighths του συγκαταλέγονται το τιμόνι, που προέρχεται από το Evoloution, αλλά και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με χειριστήρια πίσω από το τιμόνι για τις εναλλαγές των σχέσεων.