Διαβάστηκε από 24374αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Συντηρητική εικόνα με έμφαση στην ποιότητα
Στο θάλαμο των επιβατών με τη συντηρητική σχεδίαση και τις λίγες αλλαγές, κυρίαρχο στοιχείο αποτελεί η υψηλή ποιότητα των υλικών και της συναρμογής.
Στο θάλαμο των επιβατών η εικόνα είναι γνώριμη από το παρελθόν, αφού το εσωτερικό της CLC προέρχεται από αυτό της C-Class Sports Coupe, με λίγες αισθητικές διαφοροποιήσεις (τιμόνι, πίνακας οργάνων, κεντρική κονσόλα και επενδύσεις). Κυρίαρχο χαρακτηριστικό αποτελούν οι πολλές απαλές καμπύλες επιφάνειες στο ταμπλό, το οποίο συνολικά δείχνει συντηρητικό και θα ήταν προτιμότερο να είχαν γίνει περισσότερες αλλαγές, που θα τόνιζαν το νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ωστόσο, το στοιχείο που κάνει το εσωτερικό της CLC να ξεχωρίζει και να μην αφήνει περιθώρια για αρνητικά σχόλια, είναι η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Γεγονός που ενισχύεται από την ευρεία χρήση μαλακών πλαστικών στο ταμπλό, στις πόρτες και στην κονσόλα, το προσεγμένο φινίρισμα και τη στιβαρή συναρμογή. Από πλευράς εργονομίας δεν προβληματίζει, όπως και με την εύρεση της κατάλληλης θέσης οδήγησης. Στο μόνο σημείο που παίρνει "κόκκινη κάρτα" είναι στη θέση του περιστροφικού χειριστηρίου για τη ρύθμιση της κλίσης της πλάτης, το οποίο βρίσκεται από την εσωτερική πλευρά του καθίσματος και για να το φτάσει κανείς, θα πρέπει να σφηνώσει το χέρι του ανάμεσα από την κονσόλα του υποβραχιόνιου. Επίσης, οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι λιγοστές, ενώ υπάρχει μία υποδοχή για ποτήρι ανάμεσα από τα καθίσματα.
Ο πίνακας οργάνων στην έκδοση με το sport πακέτο διαθέτει γκρι καρό φόντο και κόκκινους δείκτες.
Το περιστροφικό χειριστήριο για τη ρύθμιση της κλίσης της πλάτης βρίσκεται σε άβολο σημείο.
Η κεντρική κονσόλα της CLC είναι ανασχεδιασμένη και προσφέρει πολύ καλή εργονομία.