Διαβάστηκε από 24374αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Βελτιωμένη οδηγικά και με πολύ καλή σταθερότητα
H σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος και τα φαρδιά χαμηλού προφίλ ελαστικά με τις ζάντες των 18 ιντσών (sport πακέτο) αυξάνουν σημαντικά τα περιθώρια πρόσφυσης.
Όπως αναφέραμε και στην αρχή, η CLC που είχαμε για δοκιμή διέθετε στο προαιρετικό sport πακέτο -το οποίο περιλαμβάνει πιο σφιχτή και χαμηλωμένη ανάρτηση- ζάντες 18 ιντσών με ελαστικά 225/40 R18 εμπρός και 245/35 R18 πίσω και το νέο παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης direct steering. Το τελευταίο αποτελεί και το σημείο αναφοράς, αφού η υποβοήθηση μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος και τη γωνία των τροχών, κάτι που στην πράξη σημαίνει καλύτερη αίσθηση και περισσότερη αμεσότητα στις εντολές του οδηγού. Όλες αυτές οι αναβαθμίσεις έχουν κάνει πιο ευχάριστη στο δρόμο τη νέα CLC, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηρισθεί "σπορ κουπέ". Παράλληλα, στα θετικά στοιχεία είναι οι μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος σε μια διαδρομή με κλειστές στροφές, κάτι που επιτυγχάνει καλύτερο έλεγχό του ακόμα και με άτσαλη οδήγηση. Όσον αφορά στις υπερστροφικές τάσεις, λόγω της πίσω κίνησης, είναι περιορισμένες, καθώς οι 143 ίπποι του κινητήρα δύσκολα θα ξεπεράσουν την πρόσφυση των μεγάλων τροχών -ειδικά σε καλή άσφαλτο. Παράλληλα, το ESP διακόπτει άμεσα κάθε πιθανή τάση αποσταθεροποίησης και δεν απενεργοποιείται πλήρως. Επίσης στους ανοιχτούς δρόμους η μικρομεσαία κουπέ Mercedes αποπνέει σιγουριά σε υψηλές ταχύτητες και ταξιδεύει με ασφάλεια, ενώ τα φρένα στέκονται στο ύψος των περιστάσεων ανά πάσα στιγμή. Ακόμα η άνεση δεν "πλήττεται" από τη σφιχτή ανάρτηση και τα χαμηλού προφίλ ελαστικά, αφού οι έντονες κυρίως ανωμαλίες των δρόμων γίνονται μεν αισθητές από τους επιβάτες, όχι όμως σε σημείο που να ενοχλούν.
Εμπρός η ανάρτηση της νέας CLC αποτελείται από
τριπλούς αλουμινένιους συνδέσμους και γόνατα ΜακΦέρσον (αριστερή), πίσω συναντάμε πολλαπλούς συνδέσμους, ενώ αντιστρεπτική δοκός υπάρχει σε κάθε άξονα.
Πολύ καλή είναι η σταθερότητα
της νέας CLC στην ευθεία, ενώ το
παραμετρικό σύστημα διεύθυνσης direct steering παρέχει καλύτερη αμεσότητα και πληροφόρηση.