Διαβάστηκε από 6970αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/1/2009
Διακριτικά σπορτίφ και με πολύ καλή άνεση
Τα μοντέλα της σειράς G (σεντάν και κουπέ) είναι πισωκίνητα, όμως ειδικά για το σεντάν υπάρχει και έκδοση με αυτόματη τετρακίνηση και το διακριτικό "x" στο λογότυπο, την οποία είχαμε στη διάθεσή μας. Το σύστημα αναρτήσεων αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ για χάρη περιορισμού του βάρους υπάρχουν αρκετά τμήματα από αλουμίνιο. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι διακριτικά σφιχτή, με αποτέλεσμα το G37 να μην ενοχλεί κατά το πέρασμα από τις ανωμαλίες, ενώ παράλληλα στην ευθεία εμφανίζει σίγουρο και σταθερό πάτημα. Σε δρόμο με στροφές, το τετρακίνητο Infiniti παρουσιάζει αρκετά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, όμως η συνολική αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός δεν είναι τόσο σπορτίφ όσο θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο τόσων "αλόγων". Επιπλέον, το βάρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητό σε κομμάτια με άσφαλτο "γυαλί", εκεί όπου το τετρακίνητο G37 ενδέχεται να εμφανίσει ακόμη και υπερστροφή, την οποία όμως ελέγχει το στάνταρ ESP. Το τιμόνι είναι, τέλος, βαρύ και πολύ καλό σε αίσθηση, ενώ τα φρένα διακρίνονται για την απόδοσή τους.
Σύστημα τετρακίνησης
Αυτόματη τετρακίνηση, όπου υπό κανονικές συνθήκες η ροπή στέλνεται σε ποσοστό 100% στους πίσω τροχούς, ενώ σε περιπτώσεις απώλειας της πρόσφυσης, το σύστημα μοιράζει τη ροπή έως και σε ποσοστό 50:50 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα.