Διαβάστηκε από 10177αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/5/2009
Αυξημένη άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης
Όπως και στο προγενέστερο μοντέλο, έτσι και στο νέο ο πρωταρχικός ρόλος του είναι να μεταφέρει τους επιβάτες του από το ένα σημείο στο άλλο ξεκούραστα, σε ένα αποστειρωμένο από εξωγενείς θορύβους εσωτερικό περιβάλλον, όπως διαπιστώσαμε και οι ίδιοι επί ουγγρικού εδάφους. Μάλιστα να σημειώσουμε, ότι έχει επανασχεδιαστεί η εμπρός ανάρτηση, προκειμένου τα επίπεδα της άνεσης και της δυναμικής οδικής συμπεριφοράς να βελτιωθούν, ενώ στην πίσω ανάρτηση τα γόνατα της προηγούμενης γενιάς έχουν αντικατασταθεί από διπλά ψαλίδια. Έτσι, το RX 450h καταφέρνει και περνά απρόσκοπτα πάνω από σχεδόν όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, μικρές ή μεγάλες, ενώ ένα ακόμα στοιχείο που το διακρίνει, είναι η εξαιρετική ποιότητα κύλισης. Κατά την κίνηση σε πιο σβέλτους ρυθμούς, οι πλευρικές κλίσεις του αμαξώματος (στα μοντέλα χωρίς την αερανάρτηση και τις ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς που οδηγήσαμε) κάνουν αισθητή την παρουσία τους, χωρίς όμως και πάλι να λειτουργούν αρνητικά ως προς τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Βελτιωμένο επίσης είναι το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση, σε σχέση με την προηγούμενη γενιά με τις λιγότερες, παράλληλα, στροφές από άκρη σε άκρη, ωστόσο υπολείπεται λίγο σε βάρος, κάτι που θα αναζητηθεί από εκείνον που θα θελήσει να εκμεταλλευτεί τις δυνατότητες του μηχανικού συνόλου. Είναι όμως σαφές, γρήγορο και πληροφορεί ικανοποιητικά τον οδηγό, χωρίς όμως να φτάνει στα επίπεδα των γερμανικών πολυτελών SUV.
Η υψηλή άνεση και ποιότητα κύλισης χαρακτηρίζουν το RX 450h στο δρόμο, το οποίο μπορεί να εφοδιαστεί με αερανάρτηση και με ενεργές αντιστρεπτικές δοκούς.