Η διάταξη της υβριδικής τεχνολογίας διαθέτει πάλι ένα βενζινοκινητήρα και δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι δουλεύουν μεταξύ τους αλληλοδιαδοχικά. Στο εμπρός μέρος του οχήματος είναι τοποθετημένο το θερμικό μοτέρ, ο ηλεκτροκινητήρας, μια γεννήτρια, μια μπαταρία, η μονάδα ελέγχου ισχύος και το διαφορικό, το οποίο μοιράζει την ισχύ αναλόγως των συνθηκών. Πίσω βρίσκεται ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, που ενεργοποιείται και ελέγχεται από το σύστημα VDIM (Vehicle Dynamics Integrated Management) και μεταφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς σε συνθήκες πλήρης επιτάχυνσης, σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης των μπροστινών ή στις στροφές. Η πίσω μονάδα, δηλαδή, είναι ανεξάρτητη μηχανικά από την εμπρός, καθώς δεν υπάρχουν άξονες μετάδοσης ή διαφορικά και όλα γίνονται ηλεκτρονικά. Όσον αφορά στους δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτοί είναι οι ίδιοι με του RX 400h και αποδίδουν 176 και 86 ίππους αντίστοιχα, αλλά με λίγο υψηλότερη ροπή. Τέλος, να σημειωθεί, ότι βελτιωμένη είναι η μονάδα ελέγχου της ισχύος με μικρότερο παράλληλα όγκο και βάρος, όπως και οι τοποθετημένες κάτω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων μπαταρίες νικελίου μετάλλου υδριδίου.